luni, 19 mai 2014

Priveste-ma in ochi!


5 comentarii :

  1. Este un catel care se incearca salvat de niste oameni de undeva din Moldova noastra, nu cea de peste Prut(nu-mi amintesc acum orasul, dar pot sa caut), caci era al strazii si primaria, neavand bani sa adune cainii si sa-i omoare(eu nu utilizez termenul "eutanasieze" ), ii impusca cu alice, in strada, rezolvand astfel treaba acolo pe loc. Doi in unu', ca sa zic asa...

    El saracutul a fost doar ranit si-a reusit probabil sa fuga tarandu-si dupa el laba schioapa si-a agonizat asa cateva zile, pana a fost gasit de cativa oameni cu suflet. Acum se incearca salvarea lui(operatie, etc), apoi adoptia.
    Eu l-am pus aici ca sa nu uit, de parca as avea vreo sansa... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine toata aceasta atitudine a romanilor fata de animalele de pe strada ma sperie cumplit pentru ca, asa cum am mai latrat in van de mii de ori pana acum, nu face decat sa ne desinsibilizeze ca natie in fata durerii, bolii si mortii. ne invatam puii de romani ca nu conteaza ca vezi sange pe strada, e normal, treci mai departe. in plus fata de durerea in cur instalata in comunism, atitudinea asta nu face decat sa ne coboare si mai mult. si zic sa ma opresc aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. intrebarea e pana unde ne permitem sa ne coboram intr-o europa care evolueaza?
    :(

    RăspundețiȘtergere