vineri, 16 mai 2014

Surpriza de la fereastra mea.

Azi dimineata, la trezire...

12 comentarii :

  1. vai tu da' ce de-a verdeeee! zici că e martie! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vio, ce rea eşti (bine, cam asta a fost şi prima mea reacţie, dar măcar eu n-am scris-o :P)!

      Ștergere
    2. hahahah, are dreptate Vio, acum doua saptamani erau inca 4-5 C, primavara a venit de cateva zile la Montréal. :)
      Acum vedeti de ce se cere vacanta in cele 6 luni de iarna?Voi europenii nu aveti nevoie, ca la voi e cald mereu. :)

      Ștergere
    3. fetelor, chiar aveti umor! la ironie stati bine.
      Montrreal-ul e cu 1 luna in urma Belgiei ( la clima, zic)

      Ștergere
    4. la mentalitate e mult inainte, evident. loool
      glumesc, inca nu m-am apucat de munca. :)))

      Ștergere
    5. Cora, cred că Monica n-ar fi de acord că în Europa e cald mereu. La Roma iarna sînt uneori numai 5 grade! :D

      Ștergere
    6. mda, "pauvres petits européens". :))))
      Tinerii canadieni la 5 grade trec la pantaloni scurti. :)

      Ștergere
    7. bine, nu vorbesc de nordici. :)

      Ștergere
  2. vara, Bruxelles, 10 gr. dim. In metrou, o tipa in rochita de matase si sandale firave, alaturi de un negru cu fular si pardesiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. vaaaai, deci asa arata Canada fara zapada! ptiu ptiu, sa nu-i fie de deochi, cat pe ce sa nu o recunosc :D

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaha, baiiii si miroase de te trazneste a liliac, vorba lui P care nu deosebeste mirosurile de flori/copaci si uneori nici copacii intre ei... adica daca are flori, e liliac, nu??? :))))
    Mi-am dat seama si eu acum CA CAnada are doar doua anotimpuri, iarna si vara. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca cam asa am remarcat si eu din pozele din Canada: din zapada sare in 2 sapt.in verde :)
      Asa e toata canada sau la Montreal?

      Ștergere