luni, 2 iunie 2014

Mimi, o saptamana dupa...

Crestem mari mai ceva ca Fat Frumos din poveste si ne place tare mult sa ne rasfatam, mai ales ca ne-am obisnuit sa petrecem ceva vreme impreuna, in fiecare seara.

Asta seara dupa ce i-am dat sa manance am pus-o pe piept si ca de obicei mi s-a urcat pe umar si s-a cuibarit lipita de obraz(am decis eu ca e fetita, am asa un sentiment)... A inceput sa-mi ciuguleasca in par si sa zica ceva pe limba ei, un fel de piuit. P zicea ca inchidea ochii cand o mangaiam cu obrazul. De obicei adoarme daca o tin asa si probabil as adormi si eu bustean la cat de tare ma relaxeaza, daca nu mi-ar fi frica sa n-o strivesc. Am stat cu ea o vreme cu ochii inchisi si-am profitat de ragaz sa-mi amintesc.

Pe puiul de gugustiuc din copilarie l-am gasit cu bunica in fundul curtii pe la inceput de septembrie, cazut din cuib inca si mai dezbracat. A trebuit sa plec la scoala destul de repede si sa-l fac orasean si pe el.
L-am crescut tot intr-o cutie de pantofi, apoi liber intr-o camera si oarecum in bucatarie. Nu-mi mai amintesc detalii, dar la cat caca face Mimi care e mai mica decat gugustiucul Costica(am avut si-o gaina Costica crescuta dintr-un pui ratacit, iesit dintr-un ou pe sub lemne), realizez ca parintii mei au fost la fel de nebuni ca si mine sa mi-l lase liber. Sau o fi invers? :)

Sambata am luat-o la vernisaj, ce credeti si era aproape sa eclipseze artista, iar seara la restaurant am repetat de trei ori povestea ei: in stanga, in dreapta, in diagonala.

Parca nici astia din casa nu mai sunt asa gelosi. E oricum prima data cand vad o pisica geloasa care se urca in cusca ei ocupata temporar de Mimi(cusca pe care dealtfel o uraste), din care nu vrea sa se mai dea jos. Puteam s-o duc si la vet cu tot cu cusca si nu si-ar fi dat seama. Iar Félix care se tavalea pe jos cersind atentie exact in clipa in care incepeam s-o hranesc pe Mimi parca s-a mai potolit.
Lui P. inca nu-i vine sa creada ca bazaconia se transforma de la o zi la alta.

Vecinul mi-a zis asta seara ca e "eturneau", adica graur. E drept ca mierla neagra are ciocul galben si mai subtire.
Deci cam asa...


17 comentarii :

  1. Să-ţi trăiască cioara! (o zic cu mare mare drag ♡♥¡!)
    :*:-)

    RăspundețiȘtergere
  2. aww, ce mare s-a facut! spor la crescut! cu ce o hraniti?

    RăspundețiȘtergere
  3. multumim! Cu mancare pentru pisicuti(in loc de viermi, hmmm), unt de migdale amestecat cu paine integrala inmuiata, mar ras sau alte fructe(berries in general) si mai nou seminte de floarea soarelui, dovleac si inca ceva(nu stiu traducerea). Am inceput lectiile de mancat singura, ieri seara a luat pentru prima data ceva in cioc, singura. Suntem inca departe de-a manca de unii singuri, dar avansam... :)
    Aaaa, si-a facut un caca la mine-n cap, caci e de inteles ca mi s-a urcat deja in cap, la propriu si la figurat. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu credeam ca va supravietui. sa va traiasca!
    (acum ca tot mangai cioara pe cap, vorba lui CTP, pasul urmator e sa te faci vegetariana :P pt propaganda stii unde ma gasesti)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahahah, nu mai mancam carne de fo 3 saptamani, loool. Nu ne numim vegetarieni, ca am renuntat doar asa sa vedem cum e(mai mult eu, ca P abia astepta, lui oricum nu-i place carnea). :)))
      Si-asa mi-a zis o tanti pe FB ca sunt extremista, ca fac galagie ca nu vreau sa moara cainii si toti aia care sunt contra sunt militanti si extremisti. P a ras de s-a strambat cand i-am povestit si mi-a sugerat sa-i fac cadou un DEX, da' am zis ca nu e cazu', ca oricum stie ea mai bine, ca toti cei care stiu ei mai bine... :)))


      Dar da-i naibii, de fapt nu ma intereseaza(voiam doar sa fiu a dracului), hai sa-ti spun, imi plac la nebunie semintele incoltite si plantutele de ridichi(trefla sau alte plante mici incoltite), vand astia la magazinul meu cu frunze, habar nu aveam cat sunt de gustoase in combinatie cu alte frunze sau chiar cu rosii si castraveti. Dar tre' sa ma obisnuiesc cu fasolea, lintea, etc... ca astea tre' sa le fierbi, etc, eu mancam carne de pui sau peste ca e usor de preparat.
      Tre' sa-mi dai si mie niste ponturi, e important totusi sa ne alimentam cum trebuie.

      Ștergere
    2. Cat despre Mimi, e incredibil cum face cand o mangai si o pup, incepe sa piuie intr-un fel aparte si se freaca de mine, plus ca-i place in brate la noi, cauta caldura, cred.
      Citisem eu cat de important e pentru toate vietatile contactul, mangaierea, mi se confirma din plin cu Mimi, zici ca pisoii sau cateii e normal sa ceara mangaiere. Dar un pui de pasare salbatec? Gasesc asta incredibil! :)))

      Ștergere
    3. tu, noi crestem (ma rog, furnizam casa noastra spre folosinta :D ) patru cuiburi de randunele. stam si le ascultam seara, sigur sigur spun povesti copiilor, altfel nu se poate, tot dialogul ala intens, pe voci care mai mature, care mai copilaresti :D

      Ștergere
    4. Wawww, super! Sigur spun povesti, da!
      Eu am citit mult despre pasari si m-a surprins placut sa citesc ca unele specii care se lupta pentru teritoriu, deci ataca orice "intrus", nu-i ataca pe tinerii in primul an de viata pe care-i recunosc dupa penaj. Baiii, tu iti dai seama ca astia respecta viata mai mult decat o facem noi... Amazing... :)))

      Ștergere
  5. Leguminoasele balonează doar la început, sa ai răbdare ;)
    am net deocamdata doar pe mobil, nu pot sa iti trimit broșuri, dar poți tu cauta vegetarian starter kit (e de fapt pt vegani).
    Ah, maine duc un argentinian la un restaurant vegan :D Azi are BBQ ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am si trecut de faza asta, eu mancam si inainte fasole/leguminoase, iar P adora hummusul pe care-l consuma aproape la fiecare cina.
      In plus cred ca s-ar rezolva cu enzime naturale, sunt excelente ptr. orice pr. de balonare sau de digestie, etc(dar cred ca stii mai bine). :)
      Cum a fost la restaurant? :)

      Ștergere
  6. I-a plăcut mâncarea, s-a săturat (desi n-a venit mâncat, cum l-am sfătuit), dar grupul de vegetarieni cu care am ieșit i s-a părut cam freaky :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte simpatic si pare ascultator! Este miraculos cit de repede creste... probabil in curind va incepe sa zboare. Intr-un fel sinteti parintii acestei fiinte! :)

    PS. Pina la urma deveniti sau nu vegetarieni? Adica macar vegetarieni daca nu vegani...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu cred ca suntem vegetarieni ca am mancat o data peste si ieri Pat a mancat ultima conserva tot de peste pe care n-o aruncasem, neavand nimic altceva in frigider(dar nimic, intelegi) si cum el nu se duce singur la cumparaturi aproape niciodata, a mancat asta. Insa nu simtim nevoia de carne absolut deloc, sunt atat de multe sorturi de leguminoase aici, plus seminte/alune/nuci, etc, ca nu se cere carnea.
    Imagineaza-ti ca noi eram oricum genul care mancam un piept de pui pentru 2 persoane la o masa, deci nu suntem intoxicati atata cu carne. Eu eram cu fructele de mare, dar la cat mercur au, parca tot e bine sa nu.
    Voi sunteti vegetarieni??? :)
    ps- cand va mutati, pe 1 sau inainte?

    RăspundețiȘtergere
  9. Sintem vegetarieni mai mult eu... iar cind nu reusesc am o stringere de inima. Nu stiu daca e ceva mental sau strict organic. Cert e ca lucrez la aceasta problema si o voi rezolva.
    Dupa data de 9 este mutarea. Pina atunci mai pastram sentimentul de vacanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Indiferent cum ar fi, eu cred ca e bine sa nu mananci carne, atata timp cat iti iei proteinele din legume. Ti-am mai zis eu ca bunica mea manca carne f rar si putina si desi a avut o viata extrem de grea(mai ales psihic), nu s-a imbolnavit niciodata. Adica pana la 87 de ani a facut doar o data niste "proceduri" c-o durea un picior... dar a dus si o viata activa 100%, ceea ce o fi ajutat-o.
    In fine, eu nu mi-am facut un scop in sine din asta, dar cand l-am cunoscut pe P el aproape nu manca carne si l-am tarat pe bietul om in toata chestia asta, iar cand l-am intrebat ce crede despre a renunta la carne i s-a luminat fata, caci asta insemna ca o sa gatesc mai bun. :)

    RăspundețiȘtergere