sâmbătă, 19 iulie 2014

De la Montréal

Ce mai e pe la noi? Nimic interesant sau toate la fel de interesante ca si pana acum, am demontat in sfarsit ultima expozitie, ca mai era un pic si se lipeau tablourile de ziduri si se desprindeau hartiile, ca artista asta ultima n-a vrut sa acrosam guasele pe hartie(operele care nu erau inramate) asa cum le faceam de obicei, cu magneti la colturi, ci le-a lipit de zid cu un fel de scoci fara acid, folosind o banda in partea de sus si cateva mici puncte de sustinere pe lateral. In fiecare zi trebuia sa apas/lipesc pe 2,3 locuri, ca-mi era ca-mi cad alea de pe perete de mai mare dragu'. Pana la urma i-am zis sa vina sa puna niste ace micute sau ceva macar la cele care aveau deja gauri la colturi. Hahahha, ca sa nu spun ca n-a vrut sa punem nici macar numere langa opere, pentru identificare, de trebuia sa dau "harta" galeriei fiecarui client si sa-i explic de unde incepe numerotarea. Deci in mod normal omul trebuia sa numere incepand cu opera de langa biroul meu si continuand sa faca turul galeriei pentru a avea informatiile fiecarei opere. Normal ca dupa 10 pierdeai sirul. Unii clienti ma intrebau direct preturile, tehnica, etc, altii plecau pur si simplu. :) E drept ca si mie mi s-a facut lene sa pun niste cifre pe zid dupa vernisaj, la urma urmei eu sunt sefa, dar sunt destul de relax cu artistii. Partea frumoasa e ca mi s-a intamplat sa se intinda coarda destul de mult si cand s-a dat drumul la elastic si ne-a izbit peste fata, am stat cu comprese o saptamana. Toata lumea e de acord - artisti si galeristi - ca in bransa asta galeristii sunt ai dracului si artistii dificili. Eu incerc sa fiu altfel, dar de cele mai multe ori se ajunge tot acolo. :)

P a avansat la cabana din lemn din gradina, desi i-a luat ca si timp dublu sau triplu decat preconizase, ca intotdeauna si uite ca n-am reusit sa facem fantana/cascada nici anul asta in spatele curtii, iar pe dealul pe care l-am facut cu pamantul scos de la "patio" in acest scop, cresc buruieni de ti-e mai mare dragul. La anul...
Cabana insa va fi fara exagerare cea mai frumoasa cabana din spatele curtii pe care am vazut-o vreodata, ca nu degeaba omul asta a facut un an de arhitectura. Ca sa nu mai vorbim de ala de arte. :) O sa-i fac o poza cand va fi gata.

Azi am trecut pe la un butic de haine nu departe de galerie unde mai intram eu din cand in cand, mi-am luat doua tricouri ieftine si dragute si stand de vorba cu proprietarul-vanzator pe care tocmai il felicitam pentru rezistenta de-a tine deschis timp de 15 ani, acesta imi spune ca e din ce in ce mai greu(de parca nu stiam) si ca in august pleaca definitiv in Europa. Au luat hotararea de-a deschide un restaurant/bar cu vedere la mare, la Barcelona. Au deja un prieten acolo si simt nevoia de schimbare, mai ales ca pustiul lor are abia 5 ani, deci acum e momentul. E al treilea butic de unde imi mai luam eu lucruri dragute care inchide. Nenea imi zicea ca canadiencele nu sunt ca europencele. Pai nu, Gap si Mex rezista, of course...

Apoi am trecut pe la singurul butic de pe strada mea care inca ma atrage si care n-a dat inca faliment si-n dorinta de-a contribui, am intrat, hotarata sa si cumpar. Si surpriza!!!! Aveau vanzare de esantioane de "La fée maraboutée", asa ca mi-am luat doua pulovere/bluze lucrate manual, exact din bumbacul ala cumparat de mine acum 2 sptamani de la magazinul de arta care venea, culmea, tot din Franta. 
Astea cumparate sunt fuarte, fuarte chic, asadar ma voi inspira si eu din modele, mai ales ca abia l-am inceput pe-al meu.

Aaaa. si daca intereseaza pe cineva dar probabil ca nu si de ce-ar interesa, Starbucks-ul din coltul strazii avea toaleta defecta azi, asa ca dupa o gluma cu WCul cu angajatii, i-am invitat sa vina sa faca pipi la mine la galerie, dar mi-au zis ca vin doar daca e coada la restaurantul vecin unde au acces promis.

Si da, asteptam vacanta, cu avionul din si inspre Franta. Incepe bine, n-am chef sa vad pe nimeni din Ro in afara de 5 persoane, ceea ce va fi destul e greu, dar o sa ma straduiesc. :)







Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu