vineri, 26 septembrie 2014

vecinii mei frumosi - update

Acum ceva vreme in timp ce-l plimbam de Félix m-am intalnit cu unul din vecini(sta la vreo 5 case departare). Cred ca ne salutasem de maxim 2,3 ori cand trecea prin fata casei noastre spre maica-sa(sau mama soacra) ce locuieste la 3,4 case departare de noi, in directia opusa.
- Ce catel frumos aveti. Cati ani are?
- Multumesc. 2, 3, nu stim exact, l-am luat de un adapost, a fost un caine gasit pe strada. A d-voastra ce face?
- A murit in primavara.
- Of, imi pare rau. Era deliciul strazii, ingerasul.
- Multumesc. N-a suferit.

Catelusa lor, o mogaldeata de catel cum rar iti e dat sa vezi, era cunoacuta de toata strada. Cand nu aveau astia chef sa se duca s-o ia de la parinti(mai ales iarna), isi dadeau probabil telefon, o punea maica-sa pe trotuar si ei o asteptau la destinatie, 7,8 case mai incolo. Iar asta zbura ca o ghiulea de la unii la altii fara sa se uite nici in stanga, nici in dreapta. Doar vedeai un botz de blana fugind cat o tineau picioarele, pe trotuar, cu urechile in vant.

Cateva zile mai tarziu eram cu P si cu Félix si ne intalnim cu vecina:
- Buna ziua.
- Buna ziua.
- Din cauza d-voastra o sa ne luam caine, zice ea razand.
- Cum asa?
- Pai sotul meu v-a tot vazut cu catelul la plimbare si atat el cat si copilul vor caine. Acum vreau si eu. :))) In timp ce vorbeam apare si ala micu'.  Il mangaie pe Félix, cu ochii stralucind. Se vede ca e nerabdator...
- Ce bine, zic eu! De unde il luati?
- De la un adapost, am cautat pe net si-am gasit "Animatch".
- SUPER!!!! Am raspuns intr-un glas cu P.

Azi au oprit masina sa ne spuna ca merg sa ia un caine, asta seara.
Animatch e locul de unde sa iei un catel daca chiar vrei sa dai o sansa unui suflet. E un adapost privat, "no killing". Toti cateii lor sunt maturi, unii au chiar 10 ani...
Dar din fericire mai exista oameni pe lumea asta.


PS- ea e micuta Rose in varsta de 7 ani, o minune de catel, ca toti cateii dealtfel. :)

5 comentarii :

  1. ce faaaain! tare mult mi-a placut postul asta! :)
    weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, Vio! :)
      Abia astept sa-l vad pe "fericit", poate se imprieteneste cu Félix.

      Weekend minunat si voua si mustaciosilor!

      Ștergere
  2. În afară de happy end, eu apreciez pozitiv mai ales numele lui Félix Prea era strict de motan, în capul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi aveam si un rinocer pe care-l cheama Félix, asta ca sa vezi cat de putina imaginatie avem... :)

      Ștergere
  3. Cit de dragalasa este Rooooose! Chapeau vecinilor tai!!!

    RăspundețiȘtergere