vineri, 31 octombrie 2014

Gand 4

Sunt cam obosita, dar inca nu mi-am dat duhul, nu inainte de ziua de duminica, ca n-o sa-ti dai sufletul asa in mijlocul saptamanii, nu? "Nu mor caii cand vor cainii", vorba stanescului.

Luni dimineata am avut un exam de 3 ore la "Patrimoine et collections", dupa care am fost la galerie ca am avut partea I a acrosajului pentru vernisajul de sambata. Am terminat spre seara.
Marti am fost la cursul de arta canadiana unde am avut de predat o lucrare, aia cu linia descriptiva, vai, vai. A fost gata la timp si linia si lucrarea.

Miercuri, adica ieri am invatat fo 12 ore, cu doua pauze de mancat si una de pus fasolea pe foc. Cred ca am mai facut vreo doua mici sa pun apa in oala.
Azi am avut examul la "Impressionnisme et avant-gardes historiques" care e pe departe cursul cel mai interesant ever. Am savurat pana si examenul de azi, tot de 3 ore. De fapt cand am vazut subiectul, am ras singura, o sa av povestesc alta data de ce.
Dupa examen, partea a IIa de acrosaj pana seara. Ajuns acasa, terminat fasolea, mancat bine, tare bun, mai ales ca de vreo doua zile P pune masa si nu prea stie ce sa puna pe ea. :) Plimbat catelul in gasca, apoi program de voie.

Maine merg la vet cu Cedri, apoi trebuie mers si facut curat la galerie. Mda, vorba bancului, sunt persoana importanta, fara mine nu se ridica un pai de jos. Apoi scurtez niste perdele pentru ca vreau sa le schimb pentru sambata si n-am fost suficient de isteata sa le dau la scurtat din vreme, asa ca le fac singura. Mai am niste maruntisuri pe lista, dar nu mi le amintesc, sunt probabil genul ala care nu-ti ia mult timp de facut, dar care ti-l ocupa pe tot. Aaaa, da, tre' sa cumpar ciocolati, ca maine seara e Halloween-ul si vin astia mici ai vecinilor sa ma "trick"-easca si eu trebuie sa-i "treat"-esc.

Sambata e vernisajul, trebuie sa fiu in forma. Iar duminica, chiar inainte sa cad lata, merg la votareeeee!

Caci vorba poetului: "Păi nu mor caii când vor câinii! Şi, de altfel...".
Dar pe-asta o stiti deja.
Voi ce mai faceti?

2 comentarii :

  1. Ce se urează pentru succes la vernisaj? E ca în teatru, să umblu cu maro?
    Ce ai făcut cu fasolea?
    Numai bine,

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca s-ar ura lume multa. Sau cel putin mie asta mi-ar placea. Ei, nu mi-ar displacea nici sa vindem ceva. :)
    Habar n-aveam de maro. :)

    Fasolea, vorba vine ca am facut-o eu, s-a facut singura, saraca. Ceva intre iahnie si fasole batuta. Dupa ce am lasat-o cateva ore in apa, apoi a fiert singura pana a crapat bobul(cu o foaie de dafin), am calit ceapa putin, am aruncat si putin usturoi tocat marunt, boia de ardei dulce, si alta un pic iute + cimbru si gata.

    Tu cum gatesti fasolea? Eu in afara de batuta(care e tot cam asta, decat c-o mixez putin) si salata de fasole cu legume si putin otet+ulei, habar nu am de alte retete.

    RăspundețiȘtergere