duminică, 9 noiembrie 2014

basist si contra-basist...

Nici una din cele doua minunatii nu e a mea, a mea e o mica parte din instrumentul de percutie care, fie vorba intre noi, e cadoul meu pentru P. Dar il mai folosesc si eu, seara, pe covorul de yoga, cand il acompaniez pe P care canta la chitara. Asa cum si el si-a "aproape insusit" ipod-ul meu, care e de fapt cadoul meu de la el. L-am banuit chiar de premeditare, ca mi-a cumparat in vreo doi ani la rand ipod-uri, de ziua mea. Am doilea pentru ca primul nu era suficient de "incapator" desi eu inca nu-l umplusem. Acum l-am pus in Piuneza si ascult pe "repeat" aceeasi melodie, de acasa la galerie sau invers.
O sa ziceti ca-i prea mult si ca asta confirma aplecarea mea obsesiva spre unele lucruri, in defavoarea altora. N-ati fi primii si eventual nici ultimii. Dar voua va vand un pont, ca-mi sunteti simpatici. E un exercitiu ce are de-a face cu "rezilienta", caruia-i spun eu perseverenta. Nimic important nu se construieste usor si diferenta intre a face sau nu sta de cele mai multe ori in cat de implicat esti. Si implicit in cat de mult "insisti".

O sa va intrebati ce legatura este intre perseverenta si ascultarea unei melodii timp de o jumatate de ora. Pai este, ca in functie de melodie si de ceea ce am de facut, imi construiesc starea de care am nevoie. E ca o mantra. La sfarsitul exercitiului vad lucrurile mult mai limpede.
Uite, de exemplu azi am ascultat "please don't let me be misundersood" de Animals. Eram putin indispusa ca cineva fusese nedrept(as putea sa zic nesimtit, dar nu zic). Complet gratuit. Si la sfarsit mi-am dat seama ca ma doare undeva in spate. E drept c-am schimbat si drumul obisnuit cu unul plin de gropi si asta trebuie c-a ajutat. Basca faptul c-am fost prinsa in trafic, pe pod. Apropo, e frumos fluviul in noiembrie. :)

Dar nici despre durerea mea in cot nu voiam neaparat sa va vorbesc, ci despre chitare. P e plecat si cum seara atmosfera e cam tristutza acasa fara el, iar Félix si Cedri incep sa fie afectati, am zis sa ma straduiesc un pic mai mult. Dar cum habar nu am sa cant la vreun instrument, mi-am zis ca e timpul poate sa invat. De Telecaster nu ma ating, desi poate c-ar trebui sa-l sterg macar de praf din cand in cand.
Deci doamnelor si domnilor, voi invata sa cant la bas. Am gasit deja o colectie de lectii on-line date de Flea, asa ca pentru mine.

Asa ca stati pe-aproape, o sa ma produc ca o mare diva ce voi deveni in curand! :)
Voi ati cantat vreodata la bas? Dar la contra-bas? :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu