miercuri, 24 decembrie 2014

ntscr 562


"Am zarit lumina pe pamant
Si m-am nascut si eu
Sa vad ce mai faceti
Sanatosi? Voinici?
Cum o mai duceti cu fericirea?
Multumesc, nu-mi raspundeti.
Nu am timp de raspunsuri,
Abia daca am timp sa pun intrebari
Dar imi place aici.
E cald, e frumos,
Si atata lumina incat
Creste iarba.
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara".

(Am zarit lumina, Marin Sorescu)

Va urez sa aveti niste sarbatori cum le vreti!

6 comentarii :

  1. åk, azi e ziua de sarmale si ciorba de perisoare, nu merge niciun vin cu ele:)

    ce viata! sa vina revelionul, tak!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astea merg cu vin acru, nu?

      Ștergere
  2. Ai uitat salata bœuf. Vegetariana, cu multi castraveciori. Merge cu varza acra din sarmale, ce mai conteaza vinul? :)))

    Deci fie ca Craciunul sa va lumineze ce vreti voi sa aveti mai luminat, etc, etc, etc. Si sa ne vedem sanatosi si voiosi pe 2015. 2015 va un un an din ce?

    RăspundețiȘtergere
  3. haoleu, am consumat zeci de grame de sælæd du bøf la haperitiff, ..., veatsa e intunecata si nu vad unde e intrerupåtorul:))

    RăspundețiȘtergere