joi, 5 februarie 2015

uite asa ma simt

dupa vreo 2 ore si jumatate de dat zapada la galerie, singura, cand de fapt ma dusesem numai sa vad care e situatia, ca sa stiu cu cati flacai sa purced la treaba. 
Dar cine a zis ca ai nevoie de flacai, cand ai brate puternice si muschi de otel formati la baros?

Dupa exercitiile de pe zi am simtit ca cele 25 de flotari din programul de seara le puteam face si-ntr-o mana, dar le-am facut totusi in doua, asta dupa ce am dormit ca un bebe aproape doua ore.

Singurul regret e ca trebuie sa-mi tin muschii de otel si bronzati pe deasupra incotosmanati cu sapte cojoace, cand tare as avea chef de-un maiou si-o fusta scurta, mulata. La varsta mea maica, la varsta mea. :)))))

Inca trei, patru luni, fu...i, vorba ardelenului.
Si totusi, ma intreb, o fi de la muschi sau de la aerul curat? :)))))

7 comentarii :

  1. io creca e si de la, si de la :))). tu, mi se facu dor de Canada, parol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand vii? Ce bine mi-ar prinde o vizita... inca 15 cm de zapada ma asteapta cuminti. :)
    Ai avea ocazia si tu sa-ti re-exersezi talentul la dat zapada, ca poate se pierde. Dupa cum se anunta iarna, cred ca nu-mi pierd muschii pana la primavara. :))))

    La voi e zapada?

    RăspundețiȘtergere
  3. 25 de flotări? n-am mai făcut de când eram elev și mi-am zis că nu mai fac în viața mea vreo flotare. Nici armata nu am făcut-o, din cauza asta probabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vorbesti serios? Si nu ti s-au lasat sanii, tu? :)))
      Acum serios, 25 nu sunt multe, cel mai greu e sa te urnesti sa le faci pe primele 3,4.

      Ștergere
    2. Ce-i drept, mi-aș dori o burtă mai fermă. Ca să știi, sunt în stare să fac flotări, am încercat, a naibii curiozitate.

      Ștergere
    3. :)))) Cate poti sa faci? Eu cand am inceput faceam una si cadeam. :)
      Cu burta e greu pentru toata lumea.

      Ștergere