marți, 24 februarie 2015

Virgil

E pisoiul vecinilor din spate-lateral pe care-l cunoastem de aproape doi ani de cand s-au mutat ei in cartier si cand l-au cautat disperati, ca Virgil a plecat hai-hui o zi intreaga, cu prima ocazie cand i s-a deschis usa. Doar ce-au plecat vecinii de la noi din curte dupa ce-l strigasera repetat, cand cine iese de sub scara noastra? Virgil! Carele a plecat singur acasa, doar dupa smotocirea de rigoare.
De atunci nu e zi in care sa aiba voie sa iasa si sa nu vina in vizita, ba in curte, daca suntem acolo, ba  la fereastra, in fata. Si nu pleaca de acolo pana nu ne ducem sa-l mangaiem. Ba uneori sta in fata casei si cand iesim, hop, ne sare in fata. Aaaa, si mai are un obicei, se urca pe masina mea sa se bronzeze, de-a devenit mascota intregii strazi. Nu va mai spun ca e singurul pisoi din imprejurimi care vine la noi in curte cu voia catelului Félix cu care a devenit prieten ca prin miracol.

Cand i-am povestit asta stapanului lui asta seara, avea lacrimi in ochi. Lacrimi in ochi am avut si noi cand ne-a spus ca Virgil s-a hotarat sa plece pe 28 ianuarie, dupa o boala ce dura din decembrie.

Am avut o ciudata premonitie in Florida, i-am spus lui P ca am senzatia ca nu-l vom mai vedea pe Virgil.
Vio, ce zici de discutia noastra?


Le-am trimis vecinilor apoi cateva poze cu Virgil si le-am impartasit si lor ceea ce am simtit intotdeauna in preajma lui: exista suflete cu care pur si simplu comunici, dicolo de orice bariera. RIP Virgil prietene!

13 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Offff, cat ne atasam noi de sufletele astea.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. da, stapanu-sau mi-a zis rasa dar am uitat numele, zicea ca era una care creste f. mult in lungime dar el a ramas mai mic decat normal. nu stiu nici macar cati ani avea, dar parea batraior ca era slabanog si nici nu manca, ca l-am mai rugat eu cu una si alta. Nu vezi ce osatura are si ce tinuta?
      al tau ce face?

      Ștergere
    2. al meu e bine, multumesc :) mananca din tufa de garoafa.
      grasana ta? :)

      Ștergere
    3. a slabit, c-a stat cu var'su cainele schnauzer toata luna ianuarie si o smotoceste ala de umbla numai pe mese la un moment dat.
      a mea mananca spanac si salata, acum am vazut ca mananca pana si frunze de papadie si varza, c-am luat o salata asortata cu de toate.

      cand ne-am intors seara acasa dupa ce-am vorbit cu vecinu', P i-a dat vestea rea despre Virgil: cica uite e naspa sa-ti faci prieteni batrani. :)

      Ștergere
  3. pare rasa asta:
    https://www.facebook.com/video.php?v=323582284433184&set=vr.323582284433184&type=2&theater
    :D

    RăspundețiȘtergere
  4. da, da, e rasa asta. Sa stii c-o sa-l intreb pe stapan din nou ce rasa era, sunt curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. :( Mi-au dat un pic lacrimile cînd am citit, îmi pare rău de el... :-s
    Cred că era Main Coon (eventual căutare cu red sau creme)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Main Coon a zis stapanul lui, da, Vio, mi-am amintit.
      Zi si tu ce vorbeam noi in email de bietul Virgil... :(

      Ștergere
  6. Da, chiar am căutat în mail să văd cînd vorbeam de el - 10 februarie. :(
    Sînt curioasă cîţi ani avea mititelul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea e ca eu vorbeam cu P spre sfarsitul lunii ianuarie, cand ne pregateam de intoarcerea la viata de zi cu zi de la Montréal. Apoi aici la Montréal, ca desi era f. frig, ma asteptam sa vina la geam macar o data. Of, bietul suflet. Stapanii lui vor sa adopte altul, dar zic ca nu-l mai lasa afara.

      Ștergere
    2. Nu stiu cati ani avea, n-am intrebat, imi venea pe bune sa plang cand am auzit si-mi era rusine de ei, ca nu vorbisem cu oamenii decat o data. Ce stiu e ca a avut complicatii renale.

      Ștergere