duminică, 22 martie 2015

faire semblant

Azi la serviciu, dupa ce-am raspuns la tzispe mesaje si-am tras concluzia ca urasc sa scriu emailuri, am maturat, ca mi-a fost lene sa bag aspiratorul si erau milioane de pietricele aduse din strada. Nu ca am multi vizitatori, dar nu facusem curat de mult.
De fapt mi-ar placea sa scriu emailuri daca n-ar trebui sa scriu o gramada de lucruri inutile, de introduceri si incheieri dulcege si oarecum ipocrite. Acum sincer, nu ma intereseaza mai deloc ce fac colaboratorii mei in afara de treaba de colaborare, mai ales ca pe unii nici nu-i cunosc. Le doresc sa faca bine in general, ca-s fata buna, n-am motive si nici interes sa faca rau, dar restul chiar nu ma intereseaza si sunt convinsa ca nici pe ei.


Eu nu scriam chestii inutile in emailuri, trebuie ca am parut tare seaca la ce mesaje primesc. Ma simt obligata sa scriu si eu acelasi lucru, desi nu stiu de ce. Mi-am facut copy la unele dintre ele, ca poate le uit si vad ca-n mediul asta sunt la moda. Asta o fi cheia succesului? :))))


In ultimele zile am scris/primit o gramada de scrisorele, o sa particip la un eveniment si am impresia ca-n loc sa ni se consume energia sa promovam evenimentul, ne-o consumam sa ne spunem banalitati intre noi. O fi de vina si iarna asta lunga si faptul ca oamenii cu care n-am vorbit din decembrie ma intreaba toti daca am supravietuit iernii, de parca nu se vede ca sunt vie si de parca iarna s-a terminat. O sa vedem care ajung pana la sfarsit si care-si taie venele pana-n aprilie, la eveniment. :)))  Cred ca de cand stau mai tot timpul singura in galerie, m-am salbaticit. Culmea e ca uneori ma rog sa nu intre nimeni pe usa.


Iar dupa ce-am maturat, am dat cu mopul, asta ca sa variez activitatile mirobolante. Apoi m-am uitat la videourile trimise de P (vreo 3) cu pisoiul cel nou (nu era nou pentru mine) care a venit sa manance si sa bea apa pe care tocmai o pusesem inainte sa plec si care nu era inghetata. A facut vreo 3,4 video, ca sa vad cat de mult a mancat-baut. Cica era si el in pauza (P, nu pisoiul). Alt salbatec (tot el). :)

Apoi m-am uitat pe geam. Mult. Oameni trecand rebegiti, ca doar sunt -15C.

2 comentarii :

  1. vrem şi noi să vedem videoclipuri cu pisicul nou, zise vio la plural. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pauvre petit ange, le voici!

      https://www.youtube.com/watch?v=-_rqc3zruss&feature=youtu.be

      Ștergere