sâmbătă, 25 aprilie 2015

eu, celebra

Sunt pe cale sa devin vedeta. Una locala, dar orisicat.
Azi a venit o tanti la standul la care eram cu galeria si mi-a facut poza. Mi-a pus si cateva intrebari, dar scurte, ca se grabea. Mi-a dat o carte de vizita si mi-a spus ca e de la radio. S-a mirat cum de nu ma cunoaste.
M-am intrebat abia duce ce-a plecat ce-o face cu poza, da' ce mai conteaza? Dar sigur o sa devin celebra daca gaseste o posibilitate sa publice poza aia la radioul la care lucreaza. :)))


6 comentarii :

  1. Hai, hai !
    Vom vedea poza pe pagina web a radioului,, langa fisierul audio cu interviul ( un reportaj, o emisiune)
    Hai cu linkul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e ca radioul are pagina web, o sa scrie probabil despre eveniment si eventual galeriile mai noi, ca n-a fost un interviu propriu-zis.
    De fapt ideea e ca tanti se intoarce pentru detalii, iar eu o s-o invit la evenimente (vernisaje), ea acoperind evenimentele in arta plastica din Montréal.

    Acum fara gluma, am cunoscut extrem de multe persoane din domeniu, lumea e relativ mica in fiecare bransa. N-am retinut exact de la ce radio era tanti (n-am purecat cartile de vizita), dar au fost multi jurnalisti, evenimentul a atras multa lume, fiind considerat oarecum subversiv (ca raspuns la inchistarea celor de care vorbeam in postul anterior). A fost totodata si o tactica de marketing, cunoscut fiind faptul ca barfa vinde. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur pentru tine! Hai Cora! Galeria are site? (am uitat, în caz că ne-ai spus).

      Ștergere
    2. are, are.
      O sa-ti trimit adresa unei mici galerii din Roma unde o artista de-a mea are o expozitie. Poate nu e departe de tine si ai timp sa bagi o vizita. Galeria apartine unui roman. :)

      Ștergere
    3. Nuuu, din pacate, trebuie neaparat sa faci o excursie la Roma. :)

      Oricum expozitia va fi cu niste desene/poze lipite pe zid (cred), ca femeia nu poate sa plece de aici cu chestii in rama. Dar orice motiv e bun pentru o excursie, nu? :))))

      Ștergere