miercuri, 8 aprilie 2015

drept la cuvant. sau poate ocolit.

Un interviu facut in timpul manifestatiei studentesti din 2 aprilie, la Montréal. 15 elevi/studenti au fost intervievati, s-au retinut raspunsurile a 13 dintre ei. Sa-i ascultam si sa ne veselim. Nu, nu e trucat, e pe bune. Sigur ca sunt minoritari, nu inseamna ca toti studentii din Qc sunt asa. Doamne fereste! Imi place sa cred ca astia au venit la manifestatie ca la spectacol. E mistooooo, dansaaaaam, mai scrigaaaaam, apoi ne ducem acasa. :)

Intrebare: Ce este austeritatea?
Raspuns: Austeritatea e cand totul creste.

I: Ce este austeritatea?
R: Sincer sa fiu, nu stiu ce e austeritatea.
I: Adica nu stiti ce este austeritatea, dar manifestati impotriva ei?
R: Da!

I: Austeritatea nu inseamna inflatie?
R: Aaaa, cam asa ceva.
I: Adica cele doua sunt sinonime?
R: DA!

Cativa au fost invitati sa spuna pe litere cuvantul austeritate. Reporterul a ales chiar dintre purtatorii de pancarte cu acest cuvant. Mda, n-a mers. Ale naibii accente...

I: Cine e ministrul educatiei? Celui caruia ziceti ca va adresati.
R: Pai la ora actuala e celalalt, inainte era ala care si-a dat demisia, dar acum nu stiu cine este, na!

I: Dati-mi exemplu de o tara africana.
R: Irak? :))))

Si cea mai tare, de departe!!!

I: Ce inseamna litera "a" din UQAM? (Université de Quebéc à Montreal)
R: Universite!

Nu!!!! V-am mintit, cea mai tare e asta:

I: Cat face 10% din 90 000%
R: 80 000!
I: 80 000?
R: Nu stiu, nu studiez matematica si nu am avut curs de matematica la liceu...

I: 10% din 100 000?
R: 1000!

Siiiiiiii, suspans!!!!
I: Cine e primul ministru in Qc?
R: Ahhhhhh! Ahhhhh! Ahhhhh!

Mai bine ne intoarcem la scoala, aaaaa? Zic si eu...

2 comentarii :

  1. Parcă am prins și eu o grevă studențească, o zi, maxim două. Profesorii ne-au dat cursurile din ziua respectivă să le xeroxăm și să le învățăm. Mai bine ne dădeau tot cursul de la început, și așa mi se părea incomod să tot vin să la el; aș fi preferat să îl citesc în liniște acasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am participat la una de-o zi. Spontana. Unul din profi, cel de matematici speciale (vai, vai, ce mai materie), tatal unui bun amic de-al meu, a tinut cursul singur. A scris pe tabla formule, apoi le-a sters, apoi a scris altele. Nu ne-a dat cursul, dar ne-a dat un subiect din el la examen.

      Nimeni nu s-a plans, greva noastra era ilegala. Unii ne-am dus toamna la marire, ca ne stricam media de bursa. :)))

      Ștergere