vineri, 10 aprilie 2015

vis?

Ne uitam asta seara la un video cu cineva care isi facuse o instalatie de panouri solare. Spunea omul ca le-a inclinat la 15 grade, cu fata spre N-V.
Wtf? zice P. Nu-s foarte eficace panourile lui, aaaa? Sau e baut?
Realizam intr-un tarziu ca omul e in Australia. :)

Se facea ca mi se propunea sa iau parte la un proiect de construire a unei case ecologice. Energie solara, fosa septica ecologica, etc. Nu era nimic clar, era mai mult un vis,  adica un pic mai mult ca exista un teren pe malul lacului, dar nimic altceva.

Eu ar trebui sa ma ocup de coordonare, sa cooptez oameni, sa caut arhitect. As fi un fel de maistru de santier. Cu casca alba, bocanci cu varf metalic si toate cele... :))))

4 comentarii :

  1. Propunerea a venit dupa ce ai fost vazuta cu barosul in mana? Si ce ai raspuns?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am zis da, ca doar nu era sa refuz? :)))

      Ștergere
  2. cască albă, oau! congraţ!
    poate nu ştii că eu am visat că m-ai întrebat dacă să-mi construieşti şi mie o căbănuţă pe malu lacului. :O (mi-am amintit în timp ce scriam asta, mphii!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahahhaa, serios? Si tu ai fost de acord? Ca daca da, te pun pe lista de clienti. :)))

      merci, da' habar nu am cand se va infaptui. insa terenul e superb, o sa pun niste poze cu verdeata, ca la ultima vizita era mocirla si zapada. :)

      Ștergere