vineri, 29 mai 2015

Bryan Adams sau cum unii se screm si altii au voie

Nu mi-a placut niciodata in mod deosebit Brian Adams, mi s-a parut intotdeauna ca are vocea scremuta. Acum c-am dar peste acest video realizez ca nici Sting nu e departe, dar na, lui ii e ingaduit. Lui ii e permis si sa poarte fusta cu pantaloni, gen "hare rama, hare crishna", dar pe Rod Stewart il cataloghez ca fiind lipsit de gust cu bluza asta cu volane pe piept gen femeie fatala. Aveam eu o bluza alba de voal, cu un volan mare pe piept si foarte decoltata, semanam fix cu el, desi la vremea respectiva credeam ca seman cu o dansatoare braziliana. La bluza.

Mda, am irosit multe cuvinte pentru a spune de fapt ca noi oamenii suntem destul de subiectivi, chiar daca n-o recunoastem. :))))



12 comentarii :

  1. Îmi place mult cum interpretează Rod Stewart ”First cut is the deepest”. Acolo e îmbrăcat ca un bondar sau așa ceva

    https://www.youtube.com/watch?v=jP52cgknJUU

    RăspundețiȘtergere
  2. hahahaha, asa e. In plus, sta cam teapan, o fi costumul prea scrobit.

    Si mie imi place tare mult ca muzician. Si sincera sa fiu e unul din rarii tipi pe care stau pantalonii bestial, ai observat? Adica are niste picioare super lungi (cine zice ca doar la femei sunt misto?) si un fund pe masura.

    Faza cu volane cred si sper ca a trecut, in ultimii ani l-am vazut cu camasi albe, uneori rustice (daca o exista expresia, ie adica), care-i vin destul de bine. Imi plac si sacourile lui colorate asortate cu cravatele de bun gust. Mda, n-arata rau pentru varsta lui, pe langa ca e un super bun cantaret. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indiferent ce au crezut unii despre mine, nu m-am uitat niciodată la picioarele și fundul lui Rod Stewart. Nici nu am de gând!

      Ștergere
    2. Nu mi-am imaginat ca e rau sa te uiti, macar si din spirit critic.
      Ca daca uitatul inseamna altceva, ce concluzie sa tragem cand te uiti la o femeie? Sau nici la femei nu te uiti? :))))

      Ștergere
    3. Tipul masculin aproape ideal e reprezentat în viziunea mea de cavalerul medieval. Acesta avea partea superioară a corpului bine dezvoltată și foarte musculoasă, dar picioarele cam scurte, din cauza tasării exercitate de armură încă din copilărie.

      Ștergere
    4. Un fel de "Copilul minune", dar cu lance? :)

      Al meu n-are lance, are doua bete de "drum", seamana cu Stewart Copeland, dar e saten/brunet cu ochii verzi. Acceptam si variatiuni, dar neaparat pe aceeasi tema. :)

      Ștergere
    5. doamne, Cora_, "copilul minune", dar cu lance, ahahaha ce m-am distrat! :DDDDDDDDDDDDDDDD

      Ștergere
    6. "Copilu minune" e într-adevăr măsura umorului feminin. În ceea ce mă privește, repet, m-aș uita la picioarele lui Rod Stewart doar dacă aș fi ”invers”; dar nu sunt.

      Ștergere
    7. Pai el e o gluma in sine. Si nu pentru ca e mic de statura (de-asta n-as rade), ci pentru ca e o minune de om. E primul cu picioare scurte care mi-a venit in minte. Vezi, marketingul lui functioneaza! :)

      Ștergere
  3. Unul dintre cantecele mele preferate e asta (fata asta e un inger c-o voce la fel. El e cam cocos aici, dar cine n-ar fi?) :)))))
    https://www.youtube.com/watch?v=1-YtH2ETgnY

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar daca nu canta, il prefer pe seinfeld in volane :D
    https://www.youtube.com/watch?v=3qWFSBqAxR4

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. seinfeld e bestial, n-am ascultat dialogul. Zici ca e lord in zilele lui proaste. :)

      Ștergere