joi, 4 iunie 2015

en réalité je suis très gentille

In avionul inspre Florida, pe scaunele din stanga mea - dupa culoar - erau doua tipe la 30 de primaveri ashea care si-au comandat cate o vodka mica si un pahar cu gheata, imediat ce-am fost in aer.
Stewardesa le-a intrebat de cateva ori daca nu vor si altceva langa. Credea ca n-a inteles bine. Nu, nu, doar cate un pahar plin cu gheata. Si ca sa nu va retinem ca pareti ocupata cu servirea mesei acestor oameni, ne lasati de pe acum inca doua sticlute. Sa fie pe stoc. Au scos apoi o caserola de plastic cu fructe taiate din care apucau pe rand intre unghiile false ale aratatorului si degetului mare cate o bucata de capsuna sau de pepene, pe care o inecau tacticos in pahar.

Dupa circa o ora a venit femeia sa vada daca mai e marfa. Aproape ca se terminase, deci a mai adus doua mici. La ultima numaratoare se facusera 4 de caciula.

Dupa scurta vreme au aparut alte doua dudui din spatele avionului cu doua sau trei sticle de sampanie (mai mici decat cele normale, habar nu am cat sa fi avut) pe care le-au impartit intre ele patru, tipa ce statea exact langa mine cu care schimbasera cateva cuvinte si cu un domn din fata care le facuse complimete.

Au pus-o de un party ad-hoc intre banchete, cu selfie-uri, rasete, etc. Stewarzii s-au perindat sa-i ureze uneia dintre ele toate cele, n-am inteles ce, caci aveam castile pe urechi. Le mai intrebau din cand in cand daca mai vor ceva.

Or fi avand oamenii procent din vanzari?  Poate ca nu, dar daca nu stiati AirCanada are cele mai de gasca echipaje de zbor. Sunt sigura c-a venit si pilotul cat n-am fost eu atenta.

Tipa din stanga mea (de dincoace de culoar) citea revista din avion inainte sa intre in gasca lor. Presupun ca a gasit articole interesante, ca a inceput sa rupa foi din ea. Sau n-avea chef sa le citeasca si-a zis c-o face mai tarziu... Mai rasfoia cateva, mai rupea una. O impaturea cu grija, presa marginea intre unghiile false ale aratatorului si degetului mare si o baga in Vuitonul din dotare si tot asa.
La un moment dat mi-a zambit, cand am ridicat eu ochii din carte, caci ma prefaceam ca citesc dar in realitate numaram vodcile si-o urmaream pe ea. Am fi putut probabil sa ne si imprietenim, daca nu as fi asociala. Poate-mi dadea si mie o foaie. Ca sa nu mai zic de sampanie. Dar nu! Asa ca s-a intors spre fetele din stanga si s-a imprietenit cu ele.

Iar eu am ramas fara prieteni, c-asa-mi trebuie. Si nici stewarzii nu mi-au urat nimic.
Data viitoare o sa-mi comand vodca. Fara gheata! Si-mi pun si unghii false pe care-mi aplic strasuri, na! :))))

4 comentarii :

  1. Deci, în concluzie, ți-e ciudă că n-ai unghii false și nu ești alcolistă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Macar din cand in cand as putea, nu? :)

      Ștergere
  2. toate fete? petrecere de burlace.
    daca n-ai casti sau dopuri iti da air canada?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. air canada iti da casti, da.
      toate fete. era fie petrecere de burlace, fie plecau in croaziera sau poate erau angajate pe vreun vas de croaziera, ca mergeau la Fort Lauderdale de unde se pleaca in croaziera de obicei. ma gandesc ca daca urma maritisul, aka rochie, etc, ar fi avut grija sa intre in rochie in ziua Z, nu? dar ce stiu eu? alte traditii... :))))

      Ștergere