marți, 8 septembrie 2015

les bateaux...

ieri pluteam fara tinta in noul caiac. oh, e atat de usor ca la prima tura mi-a fost putin teama, am avut senzatia ca e instabil si ca pluteste ca o frunza, dar nu. adica da. dar e bine.
cand ajungeam prea in stufaris mai dadeam o vasla (ma rog, vorba vine, padela) si tot asa. imi spuneam ca data viitoare va trebui sa-mi aduc neaparat o carte si sa plutesc asa pana ma ustura pielea... desi as putea sa vin si c-o umbrela.

tot negandindu-ma la nimic cineva mi-a soptit ca azi incepe scoala (aveam un curs de dimineata), nu stiu de ce mintea mea se incapatana sa creada ca incepe saptamana viitoare. poate de prea multa "inca vara".

cand m-am intors la destinatie peste 30 de minute, P mi-a zis ca trecuse o ora si jumatate. eh! a plecat si el la o tura scurta si la intoarcere isi schimbase parerea, isi ia si el alt caiac, nu mai vrea barca cu vasle.  :)))

in rest toate bune, toata saptamana viitoare tot spre 30C se anunta, poate am timp de inca o tura, caci:


"le voilier est sur le quai,
 l'océan est sur le vent,
 nous ne sommes pas partis..."

PS- cantecul e de Jean Leloup - Les bateaux

sa aveti o toamna bronzie! :)

2 comentarii :

  1. ce fain! îmi place de voi cu bărcile voastre. :) (sau ce-or fi ele, pentru mine sînt bărci toate ambarcaţiunile care nu-s vapoare... sau hidrobiciclete...)
    mi-e cam frică de ele, pentru că habar n-am să înot.
    deci ai şcoală iar! :* mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci la fel, mi se facuse dor de scoala. :)

      Ștergere