luni, 28 septembrie 2015

ma lune a moi

Am ajuns acasa pe seara, dupa vreo sase ore de aer liber. Dupa ce-am mancat chiftelele din dotare pe care le "efectuasem" aseara (v-am dat reteta cu dovlecei si cartofi? o bunatate) si-o salata, am iesit cu Félix la plimbarea de seara, caci asta e frumusetea cu un caine ca el, chiar daca am fost plecati toata ziua si suntem morti de oboseala inclusiv el, TREBUIE sa intreprindem marsul de seara ca si cand nu am fi obositi.

Cum mergeam noi asa, P are ideea mareata sa ne uitam la luna in seara asta. Sa ne uitam, cum nu? zic. Pai da, dar cu telescopul. Si pentru asta trebuie montat.
Perfect de acord, dar sa stii ca daca vrei sa te ajut, nu pot.

Ajunsi acasa m-am pus in pat iar el a inceput sa monteze singur magaoaia. Normal ca mi s-a facut mila in urmatoarele 2.5 minute si m-am dus asa tarandu-ma in sufragerie, macar sa-i ridic moralul. Am deschis si-o sticla de vin, sa ne remontam. Asta era pe la 20h30.
Ora 22h00 ne-a prins in curte, facand poze si pandind vecinii sa-i invitam la telescop. Pensionari, toti erau in casa. Asa c-am beut singuri, ceea ce ne-a asigurat o luna rosie ca focul, pe alocuri cam tremurata.

Ne-am facut o promisine: ca la urmatoarea eclipsa rosie, in fo 30 de ani adica, sa fim tot in curte. Cu stransul suruburilor o sa stam probabil mai prost, asta daca ne mai amintim ce sunt alea. Nu va mai povestesc scenariile intalnirii cu extraterestii, adica noi, in anii de gratie 2040...






2 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. el, pentru curajul de-a monta magaoaia cu care stam acum in sufragerie.
      oare cand o fi urmatorul eveniment astrologic vizibil? :)

      Ștergere