duminică, 27 septembrie 2015

Such a perfect day...

M-am trezit intr-un mare fel, am simtit dis de dimineata un "je ne sais quoi" ce ma-mpingea sa fac din ziua aia una deosebita. Cum P avea treaba multa (nu ca eu nu aveam) si nu voiam sa-l tentez cu vreo iesire, am decis sa incep cu cele mai placute activitati, eventual cele care implica deplasare, dar n-am gasit pe ordinea de zi decat niste cumparaturi. Bune si alea.

Sa iau cutii de carton pentru posta, hartie de scris, niste cartoane colorate pentru niste coperti, apoi daca tot ajung in zona sa trec si pe la magazinul de "scule" unde, pe langa suruburi speciale si cateva maruntisuri de gen, sa ma uit de un ventilator cu picior ca poate sunt la reducere. Iar daca tot am ajuns acolo, sa trec sa cumpar si de-ale gurii de la magazinul ala asa si pe dincolo, mai ales acele sortimente care nu se gasesc aproape de casa. E bine, imi zic, o sa ma uit si la cosmeticale si-o sa fie chiar misto, ca mai nou mi le cumpar toate de la alimentara.

Ma duc sa iau hartie si simt un pic de bucurie in fata celei colorate. Imi rasfat ochii. Imi mai cumpar vreo doua creioane mecanice Schneider ca P mi le pierde chiar si pe cele ascunse bine, cu siguranta a gasit ascunzatoarea. Sa cumpar creioane ma bucura intotdeauna. Pe voi nu? Nuuuu? :)
M-am mai invartit, dar degeaba, exista o limita in a cumpara lucruri de care nu ai nevoie dintr-o papetarie.

Ajung la magazinul cu de toate, ma uit repede la cratiti/tigai, storcatoare de fructe si cutite (astea ma fascineaza intotdeauna, pe voi nu?), dar ma stapanesc eroic si nu cumpar decat o tigaie din fonta la foarte reducere, mai am una si e extraordinara, dar uneori am nevoie de doua in acelasi timp. Ajung la ventilatoare. Mai aveau cateva modele dar cum nu eram chiar sigura de care vreau si cum mi s-au parut scumpicele, am zis ca ma mai uit si-n alte locuri alta data. In plus, imi mijise in minte o idee inca de la intrare si-o simteam cum creste.

Daca iau ventilator, sacii nu mai incap. Si doar ma plimb cu Smartul. Cu cat ma gandeam mai abitir la saci, cu atat mi se parea normal sa-i iau pe ei si sa las ventilatorul. Si cu atat ma simteam mai bine.
Ma duc la casa, platesc si spun apasat: Mai vreau si cinci saci de balega! Trei de oaie si doi de vaca!
Aaaa, da? Ati spus trei de...
Trei de oaie si doi de vaca, raspund cu siguranta unui cunoscator. Aveti si niste folie? ca n-am venit pregatita.

Trec apoi repede pe la alimentara, iau ce mai aveam de luat, dar nu prea multe ca nu mai am loc.
Ajunsa acasa, P vine sa ma ajute cu bagajele. Ia de pe bancheta din fata tot ce ingramadisem acolo, mancare, hartie, cartoane, apoi deschide portbagajul.
Ai luat pamant?
Nu! Am luat balega!
A, daaa? Ma intreaba cu tonul cel mai firesc de parca asta era scopul pentru care ma trezisem de dimineata. Presupun ca ne trebuie...
Sigur ca ne trebuie! Apa n-am luat ca n-am mai avut loc. Sa ducem sacii in spate, mai stii, poate ni-i fura cineva.






4 comentarii :

  1. Sacii aia au termen de garantie? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuu, dar oricum voiam sa-i folosesc imediat: ma enervasera vecinii din spate. Si-apoi cunosti psihologia feminina: cateva minute mai tarziu poate fi "tardiv de tarziu". :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte tare! şi eu am citit de curînd cum un cetăţean şi-a confecţionat un Golem :D după ce a fost la Baumarkt! :))) (la Shalom Auslander am citit)
    https://fr.wikipedia.org/wiki/Golem

    RăspundețiȘtergere