miercuri, 9 septembrie 2015

Voilà

melodia pe care am ars fasolea, aseara. Si initial pusesem multa apa, da? Asa ca azi am zis sa fac o ciorba de linte ca asta fierbe repede si nu am nevoie sa o pun la inmuiat, imi ajunsesera cele 5 ore la inmuiatul celei aruncate, pfuuu.
Am gasit prin dulap doar "pois cassés" si-am decis sa fac o mancarica. Cum n-aveam chef sa stau sa o pandesc, am pus mai multa apa ca de obicei si s-a cam spart (nu ca n-ar fi fost deja sparta, daca intelegeti gluma subtila), asa ca am transformat-o in ciorba.
Dupa ce am facut ciorba care n-a iesit rea ca i-am pus condimente si legume ca-mi parea destul de "fada", am avut o revelatie! "Pois cassés" din franceza inseamna mazare. Doar ca aici cumpar uscata, nu gatesc legume din conserva.
Cand i-am spus lui P ca ciorba de mazare nu exista, mi-a raspuns ca "pourtant, elle est là, devant nous, et c'est tout ce qu'on a sur notre table!".

Deci daca n-ati auzit niciodata de ciorba de mazare, ca mine, auziti acum. Ea exista!
Vaiii, intr-o zi, cand voi fi epuizand toate celelalte meserii, o sa scriu o carte de bucate. Presimt ca o sa aiba multe semne de punctuatie.
Stati pe-aproape! 
Voilà! Rezistati pana la minutul 2.16. Daca rezistati pana la 2.20, o sa intelegeti de ce.. . :)))))))))))



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu