vineri, 16 octombrie 2015

"doua la primarie, trei la prefectura, sase la scoala de fete..."

"Enumerati cele mai importante patru piete de arta din lume si explicati care sunt atuurile care explica aceste pozitii", era unul din cele douazeci de subiecte ale examenului "intra" la "Evaluarea operelor de arta..." din seara asta.
Ma duc la acest curs cam ca la spectacol (mi-e relativ cunoscuta materia), adica ma duc pentru experianta de-al avea in fata pe curatorul unei extrem de importante colectii corporative din Montréal, adica pe omul care se ocupa de achizitii si-i sfatuieste pe aia ce sa cumpere de vreo 25 de ani. Despre curs ce sa spun, e un vis.

Un vis a fost si examenul din seara asta si cum "subectu" mi-e cunoscut de mult, c-am citit vreo 3 carti despre (le-am citit de placere), ma apuc sa scriu: Cele mai importante piete de arta sunt: SUA, Anglia, China, Franta, Germania. "Si dai si lupta, si lupta si dai"!

In pauza colega mea vine sa ma intrebe ce-am scris la intrebarea aia, ca ea crede ca proful nu ne-a vorbit despre fiecare tara in parte. Asa e, zic, nici eu n-am gasit in notite, dar am luat de ici de colo informatiile si-am facut o sinteza. Cinci cele mai importante... zic.
De ce cinci, zice ea?
Pai ca sunt cinci cele mai importante...
Pai nu, ca trebuia sa zicem doar de patru.
F...K! Peste tot in carti sunt cinci! F..ck, f..ck, f..ck.
Am ras amandoua cu lacrimi, sa vezi proful ce-o sa mai rada. Ma intreb daca sa-l iau eu pe el la intrebari ca de ce patru?

Buuun, acuma nu stiu daca chiar sa ma ingrijorez (poate ca nu, tinand cont ca examenul a inceput la sase seara), dar nu e prima data cand mi se intampla de-astea.

Cand am cumparat beletele la concertul lui Jean Leloup mi-a fost tare drag. Drag pentru ca-mi place de el si drag ca era un cadou-surpriza pentru P. E drept ca surpriza a fost de scurta durata, ca biletele au venit acasa si el a deschis plicul din greseala, dar orisicat, a fost frumos momentul. Am cumparat ultimul album, am ascultat muzica, o cantam cand ne ducem cu cainele la plimbare ca sa repetam pentru concert (serios, nu e gluma, dar cantam incetisor si ne contrazicem din cauza de versuri).
P ma intreaba acum o luna cand e concertul si-i zic ca e la inceputul lui octombrie, ca ma uitasem eu pe bilete mai'nainte.

Facem apoi planuri de vacanta, ne uitam la bilete de avion si cum eu sunt responsabila cu de-astea, consult agenda amandurora, of, of, lucrul naibii si gata, platesc. Ma prind peste trei zile ca concertul e la fix patru dupa ce noi plecam in vacanta. Pfuuuuu! Nu va spun sentimentul care... :)

Daca vi se pare ca "vorbesc mult" aveti dreptate, e stresul de dupa examen, realizez ca ma mai desparte doar lucrarea de la cursul de arhitectura (mda, altul) pe care trebuie s-o predau luni seara - de vacanta mea de vara care debuteaza marti. Asta daca reusesc sa-mi fac si bagajul si cele un milion de lucruri marunte dinainte de orice vacanta. :))))

7 comentarii :

1. În Europa e iarnă, ce fain că în Canada vine vacanța de vară :D

2. am păţit şi noi... nu chiar aşa, dar pe-aproape.
    prima chestie a fost că m-am hotărît pe la începutul lui iulie să mergem la un concert pe 30 iulie. tot amînasem să iau bilete, le-am luat, apoi m-am luat cu de-ale mele, examene, o nuntă, chestii. apoi brusc am aflat că trebuie să predau o temă în octombrie şi nu în august şi mi-am dat seama că pot pleca în România practic după ultimul examen! oa. în loc să învăţ pentru examen, scobesc netul în căutare de bilete de avion, nu mai găsesc chiar în după-amiaza de după ultimul examen, înainte de a da click pe cumpără acum, zic hai să mă uit totuşi în calendar, nu mai era nimic?
    !!!!!!! concertul pe 30 iulie în loc de zborul pe 22!!!! am luat bilete pentru 31 iulie, buuun.

treaba nu se opreşte aici. după nişte aventuri cu valiza cu care să zbor (s-au schimbat nişte standarde şi nu mai poţi cu valiză monstruoasă, trebuie una mai decentă, cumpărat decentă, neputut deschide, dus înapoi, nu, că e vina mea, nu domle steţ nebuni, luat altă valiză şi mers cu ea... la concert!
    la concert am prins cel mai fain loc de parcare, nu prea era lume, foarte bizar!!! după ce n-am găsit niciun semn că ar fi în ziua respectivă vreun concert acolo, ne-am hotărît să ne uităm pe bilete: ziua corespundea, la fel ora, doar sala era cu totul alta. hai iar în maşină, mai străbate jumătate de Frankfurt şi slavă Domnului că a fost o formaţie în deschidere, că n-am pierdut nimic din Robert Plant!

la final, P. m-a rugat frumos să nu mai organizez călătorii fix după concerte, că am făcut bagajul pînă la 2 noaptea şi am continuat de la 6 dimineaţa, practic pînă la plecare. şi am mai schimbat nişte chestii din rucsac în valiză şi la aeroport.

a, da ce puţin am scris! :D

1. Vio, am ras cu lacrimi, i-am povestit si lui P.
      Faza cu dusul in alt loc mi-e atat de cunoscuta. Eu m-am dus la o intalnire la muzeu cu profa la locul stabilit, dar cu o saptamana in avans. Dupa ce am asteptat un pic, m-am dus sa intreb si nimeni nu stia de nici un grup, asa c-am plecat (ma rog, am cascat un pic gura la o expo). M-am uitat pe foaie acasa (ca n-o aveam cu mine) si-am vazut ca intalnirea era sambata cealalta. Bine ca nu m-am dus o saptamana dupa. :)))

hahahhah, eu am cursul luni seara de la 6 la 9, deci daca nu termin bagajul inainte (si sigur nu), il fac dupa 10 seara. As putea acum sa ma duc sa incep, dar sunt cam obosita ca n-am adrenalina stresului. :)))

2. Eu trebuie neaparat sa gasesc bilete in nov sau dec (sunt mai multe spectacole), Leloup e exact genul meu de artist pe care-l doare la basca de conveniente. Aici pregateste coregrafia pentru spectacol, cica looolll.

3. vad ca Leloup are clapele in bucatarie :) si refoloseste farfuriile. bai, ma simt brusc mai bine.

1. si-si face cafea in cratita. cand a declarat asta la un interviu si eu m-am simtit excelent.

si locuieste intr-un apatrament normal. a povestit la un moment dat ca si-a luat casa (mare, de fitze) si si-a pus bani intr-un fond de pensie (ca orice canadian implinit, llolll).
      In fiecare seara se aseza in living si plangea de plictiseala. :))) Asa c-a vandut casa si-a plecat in africa sau amazon (nu mai stiu) sa caute nu stiu ce triburi si sa cante cu aia.