miercuri, 4 noiembrie 2015

prietenul meu fara nume - video 1-5



Astazi ne-am dus la tara sa vedem ce face lacul si sa luam vestele de salvare si alte lucruri pe care nu vrem sa le lasam acolo peste iarna, dat fiind faptul ca pe terenul ala nu e nimic decat un container in care avem caiacele. Cum stateam noi la soare, apare din senin un catel. Am presupus ca e catelul de la clubul de yacht din fata, de peste canal. Casele sunt relativ rare acolo, sunt mai mult terenuri, iar pe cainii din zona ii cam cunoastem. Pe el nu in mod special, ca la club sunt extrem de multi care vin vara cu stapanii lor la barci, as putea spune ca aproape fiecare barca are un caine. Dar in general acestia nu pleaca la plimbare singuri. 
 

Dupa ce Félix s-a cam enervat ca s-a pisat asta pe tot terenul lui iar el era in lesa, l-a acceptat, mai ales ca blanosul fara nume este un inger de catel. E obisnuit cu multa lume si caini vara si cred ca se cam plictiseste acum ca clubul e inchis.

Am hotarat la un moment dat sa-l duc acasa, m-am gandit sa nu-l calce masinile, desi nu sunt alte masini in zona decat ale celor care locuiesc acolo.

Deci acest caine s-a comportat din prima secunda de parca ma cunostea de o viata si de parca eram stapana-sa. I-am spus ca mergem acasa, a mers cuminte langa mine pana am ajuns pe terenul lui, apoi eu am vrut sa ma intorc singura, dar ahhh, ti-ai gasit?


Hotomanul a priceput repede ca nu i-am putut rezista si nu s-a mai dezlipit de noi toata dupa-amiaza. Ne-am plimbat un pic prin padure, a venit si el. Mergea inaintea noastra. Ne-am oprit si i-am spus ca ne intoarcem, s-a oprit si s-a intors. Va marturisesc ca n-am vazut in viata mea un caine atasant si atat de cuminte fara sa aiba lesa in jurul gatului. La intoarcere un nene vorbea cu el din curte. M-am dus sa-l intreb daca stie al cui e si ne-a confirmat ca e cainele de la Club. Nu stia cum il cheama, dar ne-a spus ca e extrem de cuminte si ca se plimba uneori pe strada. 
 

La plecare isi facea de lucru pe terenul nostru, voia neaparat sa intre sub container unde se afla un sconcs. Noroc ca era prea mare ca sa intre acolo. Sper sa nu-l fi stropit sconcsul, am plecat si l-am lasat, dar abia astept sa ma duc data viitoare sa ma joc cu el si sa aflu eventual cum il cheama.

Va pun si voua un film, cu mentiunea ca asta e primul video dintr-o serie de patru, cinci (o sa le pun mai tarziu, sunt ilariante) si e facut fix la cinci minute dupa ce l-am cunoscut

Sincer, eu nu inteleg cum poate fi cineva  care sa nu iubeasca cainii???.


Si pentru ca mi-am amintit, sa va povestesc. Ne plimbat in Florida prin cartier, in seara de Halloween. La un moment dat m-am oprit sa vorbesc cu o pisica care m-a ignorat (mi-era dor de-ai mei, hihihi). Am ajuns in dreptul unui grup de tineri ce statea in fata casei. Un caine s-a ridicat de langa ei (stapana-sa era langa el) si a tasnit spre mine. Am avut doar timp sa deschid bratele si sa-l chem, a venit ca un glont, s-a aruncat in bratele mele si a inceput sa ma linga pe fata. Era un caine mare ce semana cu un pitbull, dar cu picioare lungi. Nu stiu daca a simtit ca-mi plac pitbulii sau cum, dar a fost o experienta incredibila (nu l-am lasat sa ma linga, hihihi, dar ideea sa-ti sara in brate asa). O sa ziceti ca putea sa sara sa ma muste si putea foarte bine sa se intample daca era un caine agresiv care se simtea in pericol. Dar cainii agresivi nu sunt asa din nascare si nu devin din senin. Cainii sunt agresivi pentru ca fie au trait in haite, a trebuit sa lupte pentru supravietuire si sunt infometati, fie au fost maltratati sau antrenati sa atace. 
 

Chiar si dintre acestia extrem de multi reusesc sa se recupereze, cu dragoste.

Mda, asta e cuvantul cheie. Ceea ce clamam toti cum c-ar fi important pentru noi. Si ceea ce multi dintre noi nu mai stim sa oferim, odata iesiti din propriul camin. In special aceia care iti vorbesc despre oameni imediat ce aduci vorba de caini. De parca dragostea e consumabila, ai luat din ea sa oferi unui caine, gata, nu mai creste, se atrofiaza si moare, ca mintea nefolosita. Dar nu asta era subiectul postului, ci faptul ca am petrecut o dupa-amiza superba in prezenta unor fiinte minunate. :)))))


Aici gasiti video 2!
Aici gasiti video 3!
Aici gasiti video 4!
Aici gasiti video 5!

2- "Vrei sa car eu batul asta? Bine, fie, dar sa nu ma duci acasa".
3- "Eu sunt catel crescut pe malul apei, nu ma intrebi tu ce caut in apa, da"?
4- hhahaa, nu stiu daca intelegeti franceza, dar aici incercam sa-i spun ca tre' sa ramana acasa, iar eu sa plec la mine acasa. N-a mers. :)))
5- Voia sa vina la plimbare si nu stie daca are voie, se opreste, apoi vine spre mine doar dupa ce-l chem eu, reactia lui e incredibila, cunoscatorii inteleg de ce. :)  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu