duminică, 13 decembrie 2015

Artistul loveste din nou sau "work in progress" RE!

Va povesteam acum ceva vreme despre Spiral Jetty. 
Ei bine, vecinii mei artisti lovesc din nou! Cu reni si cadouri de data aceasta.

Mai intai s-au ascuns timizi prin boscheti. Renii, nu vecinii. :) Apoi a aparut sania, cadourile si mai apoi o funie verde cu care erau legate animalele (urmeaza poza recenta). Iar cadourile au lumini inauntru, destul de discrete, astfel incat sa lumineze doar putin fetele renilor. Seara sunt o frumusete,  aceste animale, promit sa va arat. Nu ca ziua mi-ar placea mai putin, le ador!

Iar in fata garajului a aparul un oras din polistiren decupat pe care o sa-l pozez maine. Sigur ne mai asteapta si alte surprize, daca suntem cuminti. Sa ne imaginam cam cat timp i-a luat artistului sa le produca. Sania e din lemn si e executata cu aceasta ocazie... :)

Sunt de departe cele mai frumoase/originale decoratii de Craciun pe care le-am vazut vreodata. Sa speram ca vor putea fi reciclate. Eu o sa ma ofer sa le pastrez/utilizez la anul.







Si da, asteptam zapada. Sau poate ca nu... :)

2 comentarii :

  1. foarte frumos!

    PS deci aşa înveţi tu! :D:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihihi, bai Vio (fara bai, mai, ma), iti jur c-am scris-o la 9 seara, cand eram deja obosita. :)))))))

      Dar sa stii ca nu m-am omorat totusi cu invatatul, cum promisesem, ca dupa ce-am vorbit cu tine/mancat/plimbat animalul de companie (cred ca mai mult noi suntem animelele lui de companie decat invers), m-am apucat sa-i arat lui P imagini de la cursul de arhi si sa-i explic ce e ala "Dom Bellotism" si s-a facut tarziu. Dar promit sa citesc azi.
      Nu te intreb tu cum stai, dar sa stii ca-ti trimit unde. Pozitive rau. :)))))

      ps - Am uitat sa-ti zic c-am vazut ieri in librarie cartea "ta" cu Robinson si limbile Pacificului, m-am abtinut sa n-o cumpar. Am zis, ha! Uite T1! :)))

      Ștergere