sâmbătă, 9 ianuarie 2016

sentimentul lampii, vorba lui Sorescu

Nu am sentimentul perdelelor si nici pe acela al covoarelor.
Cel al sifonierului imi lipseste cu desavarsire,
Ca sa nu mai vorbesc de sentimentul lustrei.

In camera ce-mi serveste de birou, care are si-un pat ce poate folosi de refugiu pentru surghiuniti, bolnavi sau de camera pentru invitati, am un bec in tavan. Da, un fir cu o dulie si un bec. Tot e mai bun decat imitatia de Tiffany pe care a mostenit-o P de la fosta proprietareasa la el in birou si pe care o uraste cu patima, dar n-a dat-o inca jos.
Am insa lampi. Multe. Atat de multe c-as putea sa deschid un magazin. E drept ca acelasi model il posed in 5,6 variante. Aceeasi adica, dar marimi diferite, cu picior lung, scurt, de montat pe zid si-n diverse culori.

70 % din lampi sunt mai mult de ambianta, adica n-ai putea sa gasesti acul pierdut in casa, seara. Asa ca fie nu-l pierzi, fie nu-l cauti. Simplu.
50% din restul folosesc pe post de bibelouri, ca nici sentimentul bibeloului nu-l am. Cele ramase nu stiu la ce folosesc.

Cel mai tare am insa sentimentul prafului, dar sper ca nu al aluia de pe toba. Da, acela de pe lampa.

Voi cu ce sentimente intrati in 2016? 

 video e Jane's Addiction - Jane Says





Un comentariu :

  1. http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/germany/12090750/German-law-should-be-toughened-to-ease-deportation-of-migrants-says-Angela-Merkel.html

    RăspundețiȘtergere