marți, 26 ianuarie 2016

usa artei e intotdeauna deschisa...

Va povesteam in vreo doua randuri despre  vecinii mei artistii necunoscuti care decoreaza terenul din fata casei si gratie carora imi lungesc eu de multe ori traseul de plimbat pufosenia.

Ce nu cred ca va spusesesem e ca am deschis si gestionez o pagina FB, un fel de forum de discutii pentru cei din oraselul nostru. Gestionez vorba vine, ca eu doar aprob accesul, ca de "intretinut atmosfera" se ocupa cateva pensionare, adica un fel de mamaie de la bloc, decat ca astea sunt mamaie cu pretentii, doua sunt foste avocate. E misto aceasta pagina, mai ales ca scopul principal, pe langa vanzari marunte/intr-ajutorare/schimburi de informatii de orice fel, e sa fim cu ochii pe aia de la primarie care au inceput sa faca prostii.  Dar ma rog, nu despre asta voiam sa vorbesc.

Am dat sfoara in tara pe forum ca sunt in cautarea artistului si nu dupa munta vreme el a si aparut. Artistul e o artista, Diane Cardill.
Mai, mai sa-mi para rau ca nu sunt acolo sa imi incant privirea cu minunatele sculpturi de zapada. Dar am presimtirea ca o sa am suficient timp pentru aceasta delectare, tinand cont ca la noi e iarna lunga, iar usa artei ramane intotdeauna deschisa...


artist- Diane Cardill

artist- Diane Cardill
artist- Diane Cardill

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu