vineri, 12 februarie 2016

Prendre Corps, Gherasim Luca






eu te floră
tu mă faună
eu te piele
eu te ușă / și te fereastră 
tu mă os / tu mă ocean / tu mă indrăzneț / tu mă meteorit
eu te cheie de aur/ eu te extraordinar/ tu mă paroxism...
tu mă paroxism / și mă paradox /
eu te clavecin / tu mă tăcând/ tu mă oglindă / eu te ceas /
tu mă miraj / tu mă oază / tu mă pasare / tu mă insectă / tu mă cataractă /
eu te lună / tu mă nor / tu mă maree inaltă / eu te transparență / tu mă penumbră / tu mă translucid / tu mă castel vid / și mă labirint /
tu mă parallax și mă parabolă / tu mă in picioare și culcat / tu mă oblic
eu te echinocțiu / eu te poet / tu mă dans / eu te particular / tu mă perpendicular / și in pantă 
tu mă visibil / tu mă siluetă / tu mă la infinit / tu mă indivisibil / tu mă ironie 
eu te fragil / eu te ardent/ eu te fonetic / tu mă hieroglifă / tu mă spațiu / tu mă cascadă / eu te cascadă la randu-mi / 
dat tu, tu mă fluid / tu mă stea căzătoare / tu mă vulcanic 
noi ne pulverizabil / noi ne scandalos, zi si noapte / noi ne chiar astazi/ tu mă tangentă
eu te concentric... concentric
tu mă solubil, tu mă insolubil, asfixiindu-mă
si mă eliberatoare / tu mă pulsatoare
tu mă amețeală / tu mă extaz / tu mă pasionant / tu mă absolut / eu te absent / tu mă absurd / eu te marină / eu te craniu / eu te șold / tu mă bântui / eu te piept / eu bust pieptul tau / apoi fața ta /
eu te corsaj / tu mă miros / tu mă vartej / tu aluneci / eu te coapsa / eu te mangai

eu te frison / tu mă săritură / tu mă insuportabil / eu te amazoană / eu te gat / eu te abdomen/ eu te fusta / eu te jartieră / eu te pictez
eu te Bach pentru clavecin, sân și fluier
eu te tremuratoare
tu m-ai sedus / tu mă absorbi / eu te ceartă / eu te risc / eu te escaladez / tu mă pipăi / eu te innot / dar tu / tu mă turbion / tu mă atingi / tu mă cearcăn/ tu mă carne, piele, țesut si mușcătură / tu mă slip negru / tu mă balerini rosii /
și cand nu-mi tocuri inalte simțurilor / tu le crocodil / tu le focă / tu le fascinezi 
tu mă acoperi, eu te descopăr, eu te inventez 
cateodata tu te cărti / tu mă buze umide / eu te eliberez / eu te delir / tu mă delir și pasiuni / eu te umăr / eu te vertebră / eu te gleznă / eu te cil și pupilă / iar daca eu nu te omoplat,
inaintea plamanilor mei,
chiar la distantă / tu mă axilă / eu te respir / zi si noapte / eu te respir
eu te gură / eu te balenă / eu te dinte / eu te gheară / eu te vulvă / eu te pleoapă / eu te respirație / eu te iubesc / eu te simt / eu te gat / eu te molar / eu te certitudine / eu te joc și te venă 
eu te mână / eu te transpirație / eu te limbă / eu te tampla/ eu te navig / eu te umbră / eu te corp / eu te fantomă / eu te retină, in respirația mea / tu te iris /
eu te scriu și
tu mă gandești...
 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu