luni, 7 martie 2016

Soacra-mea

o sa aiba 76 de ani luna viitoare si e bine merci, multumesc asemenea.
Azi la masa de inceput de primavara in familie ne vaitam care mai de care: eu ca ma doare un genunchi de la frig (of, of, cine m-a pus sa ma intorc din tarile calde?), cumnata-mea ca o doare un calcai, cumnatu-meu ca-l doare-n cot si-un pic mai jos. Nu radeti, chiar acolo il doare pe om si e serios, uneori durerea coboara spre articulatia mainii. P nu se vaita de felul lui in public, doar in privat, e un decent.

Dupa ce ne-am plans noi pret de-un aperitiv si ne-am pus unii altora diagnosticele care ne-au trecut prin minte cu seriozitatea unor cunoscatori, se baga si soacra-mea-n vorba, cam timid: Eu de dimineata am dat o tura sa prind doua ore pe partie, c-am zis sa mai profit un pic de iarna asta.
Mai tarziu ne intreba la ce varsta ar trebui sa se opreasca din schiat, ca inca nu-i vine. C-a vazut ea ca se poate pana pe la 80 cel putin...
Pai de, stim si noi?...

De mentionat ca soacra-mea face schi alpin (are abonament si merge cat de des ii permite partia, chiar de doua, trei ori pe saptamana) si de doua ori pe saptamana merge la inot. Si plimba cainele de doua ori pe zi, indiferent de vreme, cate 30 de minute, ba uneori il plimba si pe-al cumnata-mii. Cand are ocazia, patineaza.

Vara se plimba doar cu bibicleta si face rollerblade, pe langa tunsul gazonului si gradina de flori. Tenis nu mai joaca, gaseste greu tovarasi de varsta ei.

Aaa, se duce si la biserica, acolo are/avea nu stiu ce cursuri de gimnastica.
Sigur ca se intampla sa si cada, dar se repara, ultima data i-au pus o tija metalica prin mana, ii spunea unui american la aeroport s-o scaneze, sa vada daca-i suna incheietura. :)))
Mno, ce-ar mai fi de zis?
O fi de la faptul ca e irlandeza? Sau pana si batranetea e relativa? :)

4 comentarii :

  1. si eu duc lipsa de tovarasi de joaca, desi n-am varsta soacrei; care c-un stent, care c-un diabet, care cu juma de stomac sau de rinichi; stresul! asta ne omoara, iar noi romanii avem un drag sa-l culegem de pe unde il gasiiiiim; sigur, nici la chiolhanuri nu prea ne intrec multi, dar nu se scade de dincolo; bineee… tu s-ar putea sa mai fi uitat cum e cu stresul, ca p-acolo nu-i ca p-aici ;)
    misto si nerecenziile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si nu te joci singur ca socra-mea, mosule?

    Eu in ultimul concediu in tara am zis s-o scot pe mama din casa ca se plangea ca s-a ingrasat, ca ea s-ar plimba zilnic dar nu are cu cine (locuieste relativ aproape de un mare parc). In prima zi a mers de jena fara sa comenteze, ba ai fi zis ca e interesata de-a dreptul daca n-o cunosteai, in a doua am cam tras de ea, in a treia zi mi-a zis: "Stii ce? eu nu mai merg. Du-te daca vrei." :))))))


    RăspundețiȘtergere
  3. mai greu singur, ca nu ai jucarii! unde schi? unde inot? vara da, ca-i marea mare...
    cel mai simplu e cu tenisul, ca tb sa convingi doar un incumbent; si daca ala moare, convingi altu! pana se duce vorba si fug toti ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e, ca mai degraba patinezi daca ai patinoar sau "dai lungimi" daca ai piscina eventual cu apa calda cum sunt toate aici, decat daca n-ai deloc... :)
    Ca sa nu mai zic ca daca partia e la 500km, e mai greu sa pleci dimineata si sa vii seara. :)

    RăspundețiȘtergere