joi, 26 mai 2016

compresate

Nu c-as avea ceva interesant de spus, dar zic sa apuc sa mai scriu ceva pana nu se pun paianjenii de tot pe aici.
Nu stiu cum se face dar timpul ultimelor saptamani s-a comprimat a.i. a trecut parca intr-o clipa desi nu prea am stat locului. In primul rand a venit vara, deci am iesit in curte la buruieni si la cate o floare.

In al doilea rand am serbat prima jumatate de secol a barbatului, chiar daca nu ne vine sa credem si el arata inca de 35, hihihi. Cu surle si trambite, dezmat bahic si gastronomic, cheful de rigoare, plus tortul soacra-mii. Asa dezmat ca desi cea mai grasa mancare (daca e sa uitam tortul) a fost carnea de pui si cea mai tare bautura vinul, cumnatu-meu a facut seara un preinfarct.

Norocul lui ca n-a murit si a putut afla cu aceasta ocazie ca fumatul, mancarea nu prea sanatoasa stropita cu pepsi din belsug (plus o ereditate proasta) pot infunda niste artere. I-am dus supica de legume de spital (sau mai degraba invers) si ne-am ras de ne-am strambat ca a spus la tot salonul ce fel de supe face cumnata lui. Sa nu le spui ca era sa te omor! Nu le spun, dar soacra-mea voia sa vina ieri la mine la spital cu profiterol. P cica n-are nica', e bun la inima, ca suna a medicament, c-a auzit el de paracetamol. Dupa ce l-am pus pe cumnatu' sa jure pe rosu ca nu mai fumeaza si ca refuza toata mancarea soacra-mii, am plecat si l-am lasat pe om linistit conectat la aparatele lui.

In al treilea rand am mai si muncit, dar nu e nimic interesant de consemnat aici, mai ales ca unul din proiectele la care lucram e in faza de finisare super tehnica hardo-softistica, lucru facut in exclusivitate de P, eu asteptand ca el sa termine partea asta ca sa pot sa ajut cu ce ma pricep. La galerie e cam liniste, am fost de vreo 3 ori in ultima vreme.

Si azi am fost din nou la biserica cu babele din cartier doamnele care fac benevolat, sa ajut si eu la aranjatul vaselor pentru vanzarea de peste doua saptamani (banii sunt pentru cei nevoiasi). Mai fusesem pentru donatia de haine, sa le ajut sa le aranjeze pentru noii veniti/refugiatii din urbe de care se ocupa biserica noastra, dar asta a fost acum vreo doua saptamani.
Pe doamne le-am cunoscut pe net (responsabila e vecina mea, pe ea o stiam de mult) si ne-am cunoscut mai bine cand mi-au donat carti sa le duc la vanzarea de carti anuala pentru o societate de protectia animalelor de pe aici. Am facut cateva drumuri bune la ei, iar asta seara s-a intamplat sa inceapa sa aranjeze cartile pentru vanzarea de vineri si promisesem sa ajung, deci m-am dus. N-am facut decat sa aranjez cartile in ordine alfabetica, dar dupa vreo trei ore plus alea de dimineata de la vase, parca-parca simteam ceva...

Dar daca simt e de bine, inseamna ca sunt vie! :)


PS- La plecarea de la carti mi-am luat Jurnalul lui Anne Frank in format "de poche" pe care nu-l citisem. Ma duc vineri sa cumpar multe, multe carti, ce sentiment minunat sa stii ca tu citesti si cateii au mancare.



3 comentarii :

  1. la mulţi ani bărbatului şi multă sănătate cumnatului! cum era zicala aia? ori la bal, ori la spital?! :O

    lol cu paracetamol şi profiterol :)))!

    ce lucruri frumoase donează lumea la voi! adică la noi am văzut nişte ciurucuri pe la nişte bazare, de mi-a venit s-o iau la goană. şi şi la talcioc vezi cîteodată nişte bazaconii vai de mama lor.

    azi e vineri la mine, have fun cu cărţile! şi cu căţeii sătui! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Cum, ma, 50?? Din poze nu s-ar zice.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim, fetili! Da, da, de joi am tot stat pe la cartile de catei, de unde voiam sa ajung sa-i ajut cateva ore, iata-ma aproape in permanenta acolo, responsabila cu cartile francofone. Am cunoscut oameni minunati, ca toti cei care iubesc animalele. :))))

    Si asa e, P pare cu cel putin 10 ani mai tanar si-n realitate. O fi de la munca...:)

    RăspundețiȘtergere