sâmbătă, 28 mai 2016

oh, vai, trebuie... cu update

sa va arat pozele cu cartile la care am muncit eu vreo 10 ore,  in doua zile. Si sa le asez aici ca sa le am, daca mi se face dor de ce am simtit in timp ce le aranjam. :))))
Am ajuns miercuri seara imediat dupa cina sa duc ultimele cutii de carti (le strang cam de o luna de multa vreme de la oamenii de la mine din cartier si asta era ultima tura cu 3 cutii mari) pentru vanzarea de carti in beneficiul animalelor de la refugiul SPCA (Society for the Prevention of Cruelty to Animals).

Ma gandisem sa dau o mana de ajutor la aranjat, ceva de genul o ora, doua, ca tot cerusera ajutor pe FB. Cand am vazut ca sunt singura francofona si ca aveau reala nevoie de cineva care sa le trieze pe categorii cartile in franceza, am ramas cam 3 ore, adica pana am simtit ca nu ma mai tin picioarele. Problema era ca statusem si dimineata in picioare la biserica la aranjat de obiecte, altfel sunt "cal de cursa lunga". :)

Joi n-am putut sa nu ma duc, am ajuns pe la 11h00 si-am plecat in jur de 18h00 (cu o pauza mica), adica exact cand era totul triat pe categorii, plus romanele aranjate pe mese in ordine alfabetica (doar pe litere) si cu tot cu etichete puse. Numai la sectiunea roman am avut doua mese lungi de aranjat. Joi am avut doua ajutoare. Ieri m-am dus mai tarziu sa-mi iau cartile puse deoparte, celelalte doua tipe erau deja acolo si totul era aproape terminat, le-am lasat pe ele sa finiseze ce incepusera si m-am ocupat de altele.

Mi-am mai pus si eu ceva carti deoparte, dar era deja cam multa lume. Mi-am luat la revedere de la oamenii minunati pe care i-am cunoscut, am schimbat emailuri si ne-am promis sa ne revedem. Adica sa ma duc eu sa-i vad si pe ei si pe animale, ce pacat sa sunt cam departe (40 min cu masina), altfel as face benevolat mai des la ei. Oricum m-au anuntat ca nu scap la anul, ma cheama din vreme sa-i ajut.

Am uitat niste CD-uri pe masa, dupa ce mi le-au facut ei cadou pe deasupra cartilor platite, iar eu am facut o donatie pentru catei si mi-am cumparat un tricou rosu. Mi-au scris o felicitare induiosatoare.
Spre surprinderea mea a fost f.f. multa lume la deschidere si cat am stat eu acolo ieri, oamenii plecau cu bratele pline, ca si mine. Sigur revin anul viitor sa doneze cartile cumparate anul asta plus ce mai cumpara intre timp, asa o sa fac si eu.
Azi voiam sa ma duc din nou cu P care nu apucase sa mearga, dar am plecat la tara. Vanzarea a avut loc intr-un local sportiv foarte aproape de noi, desi refugiul e departe cum am zis, dar cred ca au multi clienti in zona, nu e prima data cand fac vanzare de carti. Oricum populatia aici e mult mai densa decat "in regiune", sintagma care inseamna de fapt la tara.

Am ramas in urma cu toate ale mele, o sa vie vai de mine saptamana viitoare, dar nu conteaza, ma simt minunat!!!!  Ceea ce va doresc tuturor!

Post scriptum: ceea ce se vede in prima poza e cam jumatate din sala, plus ca la capete sunt niste mese imense cu cartile pentru copii, cele de bucate, cd-uri si filme.

UPDATE: am reusit sa strangem din vanzarea cartilor 7472$, ceea ce dovedeste ca orice gest de acest fel conteaza.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu