marți, 7 iunie 2016

"unde sapa sapa locul"

"sare din pamant norocul", zicea Arghezi, dar cu siguranta el n-a vazut pamantul ala pe care voiam eu sa-l sap cu sapa/ cazmaua/ tarnacopul, ca numai asa am reusit sa plantez o amarata de floare pe care mi-o daduse vecinul de la Montréal.
Ca daca l-ar fi vazut, va jur c-ar fi schimbat poezia: "Vreai din piatra marafet?/ Sapi cu-n tractor Cub Cadet!"
sau
"Cine te scapa de pir?/ Singur tractorul John Deer".

Si-as mai continua ca parca incepe sa-mi placa, dar zic sa nu va plictisesc si mai tare... :)))

Deci da, azi am facut vreo 500km cu o camioneta Ford 250 inspre si dinspre o ferma undeva in Qc pentru a lua un tractor. Nu mai povestesc cum l-am urcat in camioneta si mai ales coborat, cu spatele. Nu ma urcasem in viata mea intr-o asa camioneta, zici ca esti cu avionul, ii vezi pe toti de sus, insa culmea, tinuta de drum a magaoaiei nu e chiar rea (nu vorbim aici de consum). Nu mai spun ca n-am condus in viata mea un tractor, desi de mers am mers cu el.

Trebuie sa ma apuc de baut bere serios si sa-mi las burta - desi s-ar putea sa vina in consecinta - acum ca mi-am luat tractor si ma fac fermier (hihihi, vorba vine, fermierul meu de azi era slab ca scandura, da' o fi de la faptul ca e fermier bio). :)))

Deci da!  La anul pe vremea asta poate voi avea un tractor convertit electric. Sau poate ca nu, ma pastrez totusi pentru un Porsche. Pana una alta ma voi juca pentru prima data cu un motor care-mi apartine si nu oricare, ci cu unul Diesel, care se apropie al dracului de mult de cel pe care l-am calculat/proiectat eu pentru lucrarea-mi de licenta.

Cine ar fi crezut? Eu va jur ca nu! :)








Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu