vineri, 8 iulie 2016

ciubuc

P vorbea la un moment dat cu Félix. Félix e cainele, da.
Ce, voua nu vi se intampla sa vorbiti cu cainele? Asta pentru ca nu aveti caine, daca ati avea ati vedea ca e imposibil sa nu-i vorbesti cainelui tau.

Deci ii spunea el asa, undeva pe la mijlocul discutiei... discutia era cu mine, evident, ca totusi n-a ajuns atat de departe cu Félix incat sa poarte o dicutie coerenta: Mai Félix, o sa ajungem sa-i dam lui Madame (asta sunt eu, v-ati prins) cate-o atentie sa ne mai faca si noua o ciorba. De ce atentie, o sa ma intrebi? Pai n-ai auzit ca asa se procedeaza in ro, nu dai nimic, nu ai ciorba, that's it!

Félix il privea cu ochi mari si se gandea deja cati bani are la pusculita, dar fiind faptul ca adora ciorbele facute de mine si pana termin cu treburile astea si apoi cu sentimentul de vacanta, e mult...


PS- F...ck ciorba,vivat costumul de baie si abdomenul plat, atunci cand ti se lipeste burta de spate, vorba lu' tata. Ce vina am eu daca tata ma trimitea sa ma distrez, iar el pregatea ciorba?
Am zis eu ca sunt Lina gospodina, dar am uitat sa va spun ca doar "part time" si mai ales iarna.

Hai s-aveti vant in vele si de mancat cat sa va hraniti, ca n-o sa va ingrasati taman in vacanta? :))) Si daca nu (mai) aveti vacanta, luati-va liber de la activitatile de rutina macar pentru cateva zile si instalati sentimentul de vacanta, vara e scurta!


2 comentarii :

  1. Eu n-am vacanță, dar mă-ngraș. :D Hm, ar trebui să instalez sentimentul de vacanță măcar în uichend. Uichend fain, Cora!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, instaleaza-l neaparat.:)

    La mine e ciudat ca dimineata par slaba, dar seara imi apare burta. Stiu de unde e, e de la niste cioco gasita recent la magazinul naturist (de-aia ambalata frumos in "maron de marketing" care-ti zice ca e buna pentru sanatate doar pentru ca are niste seminte de canepa, pe langa o tona de zahar si una de grasime.

    Daca tot sunt astia lihniti de foame in jur, sper sa intru in costumul de baie pana nu lesina. Poate ar trenui sa renunt totusi si la cioco. :))))

    Uichend fain si tie!

    RăspundețiȘtergere