luni, 17 octombrie 2016

La Montréal

a venit toamna. Si e o toamna minunata. Am fost azi cu masina hai-hui, de fapt am fost sa fac niste poze intr-o cladire despre arhitectura careia scriu si cum GPS-ul m-a dus prin locuri din natura pe unde nu mai fusesem de multa vreme, am oprit, am facut cativa pasi prin ploaia marunta, am privit in jur si m-am considerat inca o data norocoasa ca traiesc intr-un asemenea loc.

E atata verdeata in orasul asta, atata frumusete simpla pana si in cladirile astea gri care mie imi sunt dragi si care lasa natura sa ne dea culoarea de care avem nevoie.

La Montréal a venit toamna si e minunata.
 


3 comentarii :

  1. Aleluia, bradårz & siztårz! Sa vina toamna, sintem pregatiti pentru tot ce e mai bun:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bro-dårz si sixtårz, aseara cand am iesit io din biblioteca universitatii pe la orele 22 trecute fix, erau 21C si ploua sublim, de-m' venea sa ma plimb romantic de una singura.
    O fi de la codoi caldura asta, sa nu ne bucuram. :)

    RăspundețiȘtergere