duminică, 20 noiembrie 2016

a venit, a venit toamna

Pe fostul meu dentist il chema "mecanic", dar nu era. Pe cel actual nu-l cheama, dar este.
M-a intrebat la inceput cu ce ma ocup si-am zis ca e atat de complicat si-mi ia prea mult sa explic, deci ca sa nu-l tin din treaba putem sa zicem ca sunt inginera.
Pai si eu, imi zice si-mi arata mandru inelul de pe degetul mic.
Hmmm, eu n-am, vedeti de ce eu nici inginera nu pot fi? I-am zis c-as putea sa enumar vreo 3,4 meserii pe care le fac, tot asa ilegal.
Cica sa nu-l mai fac sa rada.
Pai anesteziati-ma.

Dupa ce mi-a pus niste plombe ma intreaba daca simt ca dintii de jos sunt mai inalti acum si daca ma jeneaza.
Acuma nu stiu daca ar trebui sa simt, dar sa zicem ca partea asta anesteziata nu prea raspunde... am zis eu cu gura stramba.
Tehniciana mai ca se tavalea pe jos de ras, in timp ce eu ma gandeam ca tre' sa-mi tin gura in viitor, dar pe bune, cum sa intrebi pe cineva anesteziat ce simte?

Saptamana viitoare ma opereaza si-mi baga niste tije din titan prin gingii cu care voi trai fo doua luni jumate daca lucrurile merg bine. Sa-mi tineti pumnii miercuri ca de data asta nu e de gluma, bradarz & sistarz!

Pe de alta parte, ca uitasem, m-am reapucat de yoga, i-am cunoscut pe vecinii mei cu vreo 5 case mai departe care sunt amandoi instructori de yoga si vecinu' care da cursuri la sala de sport a oraselului m-a invitat sa vad cum e. Mi-a placut, oricum aveam chef de mult sa reincep. Cand am ajuns acolo am constatat ca printre cursanti erau si alti doi vecini care stau doua case mai incolo. L-am recunoscut doar pe el care e ras in cap si el pe mine dupa caine. Acum ma lupt sa-l conving pe P sa vina si el si nu vrea in ruptul capului. Degeaba l-am asigurat ca sunt inca 3 tipi plus Christophe instructorul, nu doar dame, ideea de a sta cu fundul in sus impreuna cu niste necunoscuti nu-i surade.

Si noutatea cea mai importanta e ca maine ninge.  :)))

4 comentarii :

  1. Tu nu scrii o bună bucată de timp, da' și cînd scrii... :)
    Țin pumnii miercurea viitoare!
    Merge și cățelul la yoga? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu merge, vorba vine, dar asa ma stiu vecinii, de doamna cu catelul. :)

      Ștergere
  2. Mecanicii printre medici sunt ortopezii.
    Le noi e fön și vreo 15 grade.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chanceux! La noi chiar a nins.

      Dentistul meu e inginer mecanic cu master, abia apoi a devenit dentist. Inelul de pe degetul mic arata ca e in ordinul inginerilor, nu'sh daca il ajuta la altceva decat sa-si impresioneze pacientele, ca lu' P nu i-a zis ca e inginer. :)))

      Ștergere