marți, 29 noiembrie 2016

Secunda

asta seara, la plimbarea dupa cina cu P si cainele era sa ma calce o tipa cu un SUV in intersectia de langa casa, fix in fata bisericii.
Cand e sa se intample se intampla si gata. P era cu Felix in spate, eu m-am hotarat sa traversez, ca aia cu masina era oprita la stop undeva in stanga, pe strada perpendiculara si avea toata vizibilitatea din lume. Intersectia e una mare cu vizibilitate, strada e cu doua benzi, bine luminata, nici nu ma gandeam ca tuta nu se uita la strada pe care merge, odata pusa in miscare.

A plecat usor de pe loc, a facut virajul stanga (nu dreapta sa zici ca eram in unghiul mort) si ajunsa la cativa metri de mine a accelerat, asta daca nu cumva s-a pierdut si-n loc de frana a calcat acceleratia. Se opri apoi cu un zgomot sec de frane aproape de mine. Inutil sa zic ca eu n-am apucat decat sa ma opresc din mers, sa vad daca ma ia dinspre fata sau spate cu gandul sa sar, dar cred ca n-as mai fi avut timp. Si-a cerut apoi scuze pe geamul masinii. Mda, te scuz.

Mai erau vreo doi cu masina in intersectie si-un vecin coborat din autobuzul din fata. Individa avusese si un autobuz in fata din care coborasera vreo doi, deci ar fi trebuit sa-si imagineze ca aia traverseaza, mi se pare ca trebuie sa fim atenti la autobuzele oprite. De fapt eu de-aia m-am si hotarat sa traversez undeva in spatele autobuzului, mi-am zis ca tot sunt astia din intersectie pe faza.

Poate de-aia la sedinta de yoga de dupa am reusit sa ma relaxez total. Iar acum stau si ma gandesc ce mofturi aveam chef sa-mi fac si ma gandeam ca nu e momentul. Cred ca tocmai a venit. :)


4 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. 1. Sa nu mai caut zadarnic coafori care sa ma capreasca aproape de fiecare data si sa ma duc dracului odata pentru totdeauna la Richard care e bineinteles unic. Am fost ieri, sunt frumusica foc. (Mai ramane sa ma tin de promisiunea de a ma duce lunar).
      2. Sa ma duc la cumparaturi intr-un centru com. de fitze (unde nu aveam niciodata timp sa ma duc) si sa-mi iau ce-mi pofteste inima. Am fost la COS, am poftit doua pulovere. :)
      3. Sa ma doara-n basca. Asta imi reuseste cel mai bine.
      4. Sa-mi iau manechin de croitorie. E comandat.
      5. Sa ma duc la cursuri de bijuterii, sa torn cu mana mea un inel din argint. Macar unul. (urmeaza)
      6. Nu se poate spune pe blog, dar e cel mai tentant. (urmeaza) :))))

      Ștergere
  2. 1 si 2 mi s'ar parea obligatii, m'ar putea calca masina si netunsa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, despre 2 nu vrei sa stii. Mi-am promis sa nu cumpar decat in "concediu" si tu stii ca eu iau "concediu" des iar in SUA au aia niste reduceri de mori.

      In plus s-a ajuns sa mi se reproseze ca din cauza mea au unii (nu spun cine) zece perechi de ghete si pantofi in urmatoarele culori: verde, galben (2 perechi), albastru Klein, plus unii multicolori, pe langa aia in culori normale. Intr-o zi o sa le fac poze. Cica inainte (BC) nu avea decat o pereche si eu sunt vinovata ca e el dependent de pantofi. :)



      Ștergere