joi, 8 decembrie 2016

pohta ce-am pohtit (Tudor)...

Ca tot vorbeam de pofte.
Incepand de azi merg pe 45 de primaveri si tot atatea veri, multumesc pentru urari.
Cum cadoul ideal, Porsche Cayman nu poate fi cumparat ca nu i s-a uscat vopseaua si aici e umezeala, am zis c-as vrea un ceas mecanic, pe langa doamna de plastic intr-un picior care de ieri face parte din familia noastra si care n-are inca nume. Nu stiu daca s-o numesc Judith sau Salomé, dar stiu c-o sa-mi poarte hainele pe care inca nu le-am confectionat. Impreuna cu ea au intrat in casa si vreo doua stofe de pardesiu/ palton, superbe.

Dar s-o lasam linistita pe doamna si sa ne intoarcem la ceasurile noastre. Cine ar fi crezut ca sa alegi un ceas poate fi asa complicat?
Discutie cu P in seara asta. El e cel care mi-a transmis microbul, nu e vina mea.

Eu: Vaiiii, uite, Hublot face ceasuri mecanice de dama incredibile!!! Uita-te la asta albastru.
El: A, da? E mecanic?
Eu: Asa pare. Bine, nu m-am uitat inca la pret, ma uit la culori...
El: Pai cred ca ne-ar ajuta sa ne uitam putin si la preturi... ar elimina un pic din angoasa.
Eu: Pai eu nu sunt angoasata. Tu esti?
El: Nu. De ce-as fi? :))))
Eu: Ce pacat ca Tudor face ceasuri de dama conventionale. Pe bunica mea o chema Tudor, mi-ar placea sa am unul cu numele ei.
El: Pai mai cautam, poate fac si unele pe gustul tau... :)))))))))))
Eu: nici Rolex nu e rau.
El: Asa pare...

Deci voua care va plac? Nu m-am uitat la toate preturile, stiu doar pe cel de la Nomos ca alea mi-au placut, de fapt mi-a placut cel vernil (era cel mai scump) si Patek Philippe. Dup'aia nu m-am mai uitat, ca ce rost are? :))) Unele Rolexuri sunt de barbat (cred), dar eu le-as purta.

(Gluma serii despre ceasuri.  Tu dors? (tu dor) Noooo, je suis pas mal réveillée juste en regardant les prix).













2 comentarii :

  1. Yellow și la mulți ani :D
    Uite, eu am ceasul ăsta: http://www.uhrenvielfalt.de/Automatikuhr/Ingersoll-IN4514-RCR-San-Bernardino/Uhr_9357/
    Și îmi mai place ăsta: https://www.uhren4you.de/armbanduhren/ingersoll/IN1826GR.htm?gclid=CP_ilJ2x6dACFVW7GwodZS8FcQ
    Nu sînt din aceeași categorie :))) cu ce cauți tu, dar voiam să-ți zic că e fuarte ok să porți ceas bărbătesc. :D
    Acum sînt foarte curioasă pe care îl alegi!
    PS Cele din linkurile de mai sus sînt amîndouă automatik, deci nu ce cauți tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase amandoua, nu cunosteam marca, o sa ma uit si eu aici. Asta caut si eu, automatic e mecanic care are si-un sistem care se intoarce cand te misti, parca, nu e cu baterie. Eu asa intelesesem.

    Nu vreau cu baterie ca am tz-ispe din care nici unul nu merge cand vreau sa le port.

    Si eu port dintotdeauna ceasuri de barbat, ma bateam cu P pe un Tag misto cu cadran albastru (era al lui) pana mi-am luat si eu verde si un altul l-am cumparat special sa-l putem purta amandoi.

    Hihihi, alea din poza sunt doar de poza, nu cred ca-mi aleg dintre ele, sunt scumpe. Am fost ieri la un magazin in buricul targului si-am murit langa un Cartier, cred ca am probat fo 20, imi plac din ce in ce mai tare cele patrate/dreptunghiulare. Baiii, aveau neste preturi... :)

    Vreau sa ma uit si la Miami/NY, am vazut ca sunt ceasornicari care vand second hand reparate de ei, la preturi bune, cu garantie si toate.

    E un Cartier la o licitatie la Montréal luni, poate nu e asa scump... :)

    RăspundețiȘtergere