duminică, 19 februarie 2017

a 7 day detox plan


4 comentarii :

  1. Și cum merge detoxifierea? :)

    Și eu îmi voi cumpăra, la un moment dat, (poate) o carte de Elena Ferrante (alta decît tetralogia, pe aia mi-o aduce Iepurașul + Moș Crăciun).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am inceput-o, imi incarc inca bila cu "All the light we cannot see" a lui Doerr pe care am cumparat-o in SUA de cel putin un an si pe care o plimbam de colo-colo de atunci. Imi place mult, dar cauzeaza la nervi. :)

      Si m-am chinuit zadarnic sa termin "A strangeness in my Mind" a lui Pamuk, baiiii, indigesta carte, era sa mor pe plaja de plictiseala, cu ea in mana, daca asa ceva poate fi posibil. Tu ai citit-o?

      Sunt curioasa si eu cum e asta a lui Ferrante dupa "trilogia" in 4 volume, loool, parca cu tine vorbeam despre nr. de volume sau cu Ema.

      Si daca inainte sa-mi cumpar cartea cu "smoothies" imi faceam aproape zilnic din fructele ramase prin frigider + spanac cumparat special, de cand am luat cartea n-am mai facut niciunul, ca nu am niciodata toate ingredientele care trebuie si acum nu mai merge sa amestec asa orice cu orice, acum am pretentii de la mine. :)))))

      Ștergere
    2. Dar de ce-ți place dacă cauzează la nervi?

      N-am citit nimic de Pamuk (și încă nici nu mi-am cumpărat nimic de el). Compatizez cu tine despre muritul de plictiseală pe plajă (am încercat și eu în tinereți tot pe plajă cartea lui Noica despre Eminescu). Acolo merge o carte ușurică, ceva amuzant.

      Hihi, așa-i. Acuma că știi, trebuie să faci corect. :D Nu-i bună nici știința asta.

      Ștergere
    3. O fi vreo forma de masochism 'telectual, ca sa nu-i spun ..tere la creier, mai stii? :))))

      Astept sa uit ca am cartea de retete, ceea ce se va intampla destul de curand, dupa modelul celorlalte 100. :D

      Ștergere